infantinosash mei draagzak

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door 3boymom, 2 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3boymom

    3boymom Actief lid

    3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
  2. Elsss

    Elsss Fanatiek lid

    26 jul 2013
    1.939
    3.125
    113
    Ja, dit is in principe een ergonomische drager, maar op het plaatje en in het filmpje maken ze een aantal 'knoopfouten' waardoor de ergonomie minder wordt.
    Bij buikdragen moet de knoop van de banden niet op het ruggetje van de baby maar onder de billen en bij rugdragen moet je ge banden niet kruisen over het ruggetje, maar ook onder de billen. Op youtube zijn veel goede filmpjes te vinden over dragen met een mei-tai.
     
    Jessi79 vindt dit leuk.
  3. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.550
    2.406
    113
    Ja hij is ergonomisch, maar dat is zo ongeveer het enige pluspunt eraan. Deze mei tai is niet verstelbaar en past vanaf broekmaat 68 ongeveer. Het rugpand loopt wat wijd uit bovenaan waardoor hij nauwelijks steun in de nek geeft. Op praktisch alle foto's op internet van deze drager wordt hij verkeerd geknoopt (voeten erin, banden over de rug). Infantino maakt ergonomische dragers en mei tai's, maar de kwaliteit is echt heel matig, de stoffen dun. Ik zou geen enkele drager van ze aanraden.

    Bij de webshop van je linkje hebben ze heel veel goedkope dragers waar ik bij denk 'goedkoop is duurkoop'. Ik zou bij draagwebsites als dragenenzo.nl, ikdraag.nl, vonvavoom.nl kijken. Daar hebbem ze echt alleen maar goede ergo dragers. Als je budget beperkt is kun je voor een 2e hands drager kijken op faceboekgroepen zoals draagdoekenmarkt.
     
  4. 3boymom

    3boymom Actief lid

    3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Bedankt dames voor de tips!

    Is een bondelino iets?
     
  5. Elsss

    Elsss Fanatiek lid

    26 jul 2013
    1.939
    3.125
    113
    ja! Bondolino is een heel fijne drager!
     

Deel Deze Pagina