infrarood massageapparaat ...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Dwezelin26, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwezelin26

    Dwezelin26 Actief lid

    20 nov 2008
    308
    0
    0
    Ik zoek meiden die ervaring hebben met het infrarood massageapparaat. Op Wehkamp.nl of Medisana.nl staan voorbeelden. Het is gewoon zo'n douchekop zeg maar die je zelf op je rug kunt houden en die trillingen geeft of kloppingen (ligt aan het soort apparaat) en welke je ook met infraroodstraling kunt gebruiken voor het losmaken van dieper gelegen spieren.

    Ik heb nl. last van rug (bovenrug) doordat mijn borsten nogal zijn gegroeid (van 70E naar 90F). Nu zit ik op het werk vaak met een nietapparaat tussen de rugleuning van mijn stoel en mijn pijnlijke plek op mijn rug zodat er druk wordt uitgeoefend :) Klinkt raar (ziet er beslist raar uit) maar het helpt wel. Ik dacht, misschien kan ik zo'n apparaat aanschaffen/gebruiken i.p.v. een nietapparaat

    Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand ook of het kwaad kan?

    Thanks!
     
  2. petrabr

    petrabr VIP lid

    6 okt 2007
    8.000
    0
    0
    zuid holland
    ik weet wel dat er word afgeraden om in een infrarood sauna te gaan, misschien dat dat dus ook geld voor een massageapparaat
     
  3. Noor83

    Noor83 Actief lid

    12 jun 2008
    186
    0
    0
    Mijn moeder heeft zo'n ding, in de gebruiksaanwijzing staat dat je het niet mag gebruiken tijdens zwangerschap
     

Deel Deze Pagina