ingedaald

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lunaatje, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

    lunaatje Actief lid

    4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    als gyne de baby met een inwendig onderzoek kan voelen(hoofdje) wilt dit dan zeggen dat hij is ingedaald.
    ik had nog geen opening,maar de baarmoeder was al een beetje verweekt,kun je dat verweken ook zelf stimuleren(door veel bezig te zijn ofzo).
    ik hoop om een beetje vroeger te bevallen(want mijn moeder gaat die periode op reis.
     
  2. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    meid ga niet zelf aanklungelen met je baarmoeder mond...Je kind komt wanneer het zelf komen weil..Dat valt helaas niet in te plannen omdat je moeders op reis gaat...Laat dat soort dingen over aan een deskundige! Wie weet wat voor een dingen er kunnen gebeuren...

    De gyn kan het hoofdje ook voelen wanneer het niet is ingedaald, dus dat wil niets zeggen jammer genoeg...
     
  3. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik zou ook oppassen, als je al wat ontsluiting hebt, kun je zo een infectie krijgen. ik zou er niet aan gaan zitten. wel jammer dat je moeder een reis gepland heeft staan rond je uitgerekende datum
     
  4. lunaatje

    lunaatje Actief lid

    4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    de reis was voordien al gepland,ik ging trouwens meegaan .
    had al een deel betaald,maar daarna geannuleerd.

    kwou niet dat men moeder de reis zou annuleren,want dat is het enigste wat ze heeft op een heel jaar tijd.

    met bezig zijn bedoel ik wel,rondlopen,kuisen ...
     

Deel Deze Pagina