Inleiden (gezond kindje) na eerder still geboren kindje

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Jajo, 12 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hey meiden,

    Mijn inleiding staat gepland. Hij groeit niet zo heel goed, dus willen ze me niet door laten lopen tot 40'weken. Weinig er ook voor een 2e keer ingeleid? Hoe ging dat, gaat dat sneller dan bij een niet voldragen zwangerschap? Toch spannend weer!
     
  2. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Heey Jajo, je bent er bijna! Spannend! En fijn!

    Ja ik ben ingeleid met 37.5 van mijn levend geboren zoon. Klinkt raar om het zo te zeggen, maar mijn beide kinderen waren/zijn nl gezond. Noa* dus alleen dood geboren... met 38.5 dus vandaar dat ik vóór die tijd ingeleid wilde worden.
    Noa* groeide ook niet goed (bleek helaas te laat), dus ik ben altijd vóór kindjes eerder halen maar goed, das natuurlijk compleet gebaseerd om mijn ervaring.

    Ik weet niet hoe snel een niet voldragen zwangerschap gaat gemiddeld maar Noa* was in 6 uur geboren en Kaléb in 1 uur :D.
    Wel 14 uur hele lichte voorweeen gehad, maar heb daarmee gewoon geslapen en minimaal was dat. Toen eenmaal de eerste echte wee, 55 min later was ie er :$.
    Heel heftig hoor. Bij beide bevallingen konden ze me niet "bijhouden" wat betreft pijnbestrijding. Dus wel veel pijngehad helaas :(, wat eigenlijk binnen de perken had moeten blijven, hadden ze beloofd...

    Maar ik ben in veel dingen wel een snelle, zelf ook in 4 uur geboren :D.

    Volgens mij zijn inleidingsweeën wel wat heftiger dan natuurlijk ontstane. Maar ik kan het natuurlijk niet vergelijken.
    Wil je ook pijnbestrijding?
    Heel veel succes!
     
  3. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Sorry, een beetje verkeerde woordkeuze in mijn topic. Ons eerste zoontje is stil geboren en had ernstige afwijkingen. Hoop niet dag ik je voor het hoofd heb gestoten?!

    Ik heb toen de eerste tabletten om 10'uur gekregen en om
    19.30 is hij geboren. Ik wil wel pijnstilling, het liefst een ruggenprik. Maar goed dat moet ook net kunnen op dat moment. Vorige keer was mijn bloeddruk veel te laag toen ze wilden gaan prikken (50/30 en zakte weg) dus toen konden ze geen ruggenprik geven. Ik
    Laat het allemaal maar over me heen komen, alhoewel
    Ik het wel spannend vind
     
  4. MamavanThiemo

    MamavanThiemo Bekend lid

    21 okt 2012
    550
    11
    18
    Valt weinig van te zeggen is per vrouw zo verschillend. Bij mijn 1e heb ik er 13 uur over gedaan was toen 39+3. Bij mijn 2e heb ik er 6 uur over gedaan... zoals je weet stil geboren met 17 weken. Bij de 2e moest ik natuurlijk niet naar volledige ontsluiting toewerken dat was met die termijn niet nodig. En daar gaat vaak veel tijd inzitten + weeën natuurlijk.Laat het gewoon over je heen komen, heel veel succes alvast!
     
  5. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Het is bijna zover Jajo, spannend!

    Ik ben 4 keer bevallen, en de bevalling van onze overleden zoon vond ik veruit het pijnlijkst en duurde het langst. Ik heb bij *A ruim 2,5 uur volle weeën gehad, terwijl de andere er binnen 1/1,5 uur waren. Niet geheel pijnloos, maar echt zó goed te doen.
    *A is ons derde kindje, dus had deze bevalling toch wel onderschat.
    Nou denk ik dat het ook een stuk zwaarder was omdat ik niet wilde loslaten. Ik wilde hem niet kwijt, en was ook bang voor het onbekende. Het met lege buik én armen naar huis moeten gaan vond ik een onverdraaglijk vooruitzicht.
    Tien maanden na ons afscheid van *A had ik, na een super relaxte bevalling van een uur en tien minuten, onze prachtige dochter in mijn armen. :)

    Ik wil je alvast een super fijne en relaxte bevalling ( voor zover dat kan ;) ) toewensen. Dat het maar een mooie ervaring mag worden, en je een wolk van een zoon in je armen mag houden.
     
  6. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ben onwijs benieuwd. Ik zou graag wat houvast willen, maar dat kan niemand je geven.
     
  7. MamavanThiemo

    MamavanThiemo Bekend lid

    21 okt 2012
    550
    11
    18
    Nee meis geen 1 bevalling is het zelfde. Maar gaat goed komen. Laat het over je heen komen en voor je het weet sluit je je zoon in je armen.
     
  8. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Je hebt me absoluut niet voor het hoofd gestoten hoor! Ik omschreef het alleen even anders ;).

    De zwangerschap en bevalling van mij Rainbow zoontje waren wel spannend, maar ik vond het ook "leuk" en had er "zin in". Toen ik eenmaal ingeleid werd, was ik echt met hem bezig, en voelde ik geen verdriet of angst. Dat was heel fijn. Ik kon het goed scheiden.

    Ik wens je ook toch een mooie bevalling!

    Lfs
     
  9. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    13-12 opgenomen voor inleiding, 16-12 is onze zoon uiteindelijk gezond en huilend geboren. Wat een ongelofelijk groot geluk en liefde kan je ineens voelen. Inleiding viel dus erg tegen, maar het resultaat mag er zijn
     
  10. Billy60

    Billy60 Niet meer actief

    Gefeliciteerd! Sterkte in je herstel en veel geluk gewenst!
     
  11. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Gefeliciteerd! En ondanks de tegenvaller van de lange inleiding wilde ik even zeggen dat ik het zo knap van je vindt dat je in nog geen jaar tijd 2 keer mama bent geworden! Van een mooi engeltje en nu van een bengeltje. Dat is echt een prestatie die ongetwijfeld veel spanning met zich mee heeft gebracht! Veel geluk gewenst!
     
  12. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Heel veel geluk gewenst!
     
  13. Bubbels84

    Bubbels84 Fanatiek lid

    27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Helaas begeef ik mij nu ook op dit gedeelte van het forum.
    Ik zie dat jij op 4 januari 2016 je kindje verloren bent. Wij ook op die datum alleen dan een jaar later in tijd. Ik ben zo benieuwd of ons ook nog een (gezond) kindje gegeven is. Ik zie dat jij het jaar begon en afsloot op 2 heel bijzondere manieren, ik kan me er nu nog geen voorstelling van maken zo snel lijkt mij zo spannend! De datum viel me op en de geboorte van je volgende kindje in hetzelfde jaar geeft mij wat kracht om er in te blijven geloven, je hebt het vast zelf niet door maar Dank daarvoor :)
     
  14. Lovelive3

    Lovelive3 Bekend lid

    1 sep 2016
    878
    65
    28
    mooi geschreven Bubbels, maar wat vreselijk voor jullie. Veel sterkte gewenst met het dragen van het verlies van jullie kinderen.
     

Deel Deze Pagina