Misschien een hele gekke vraag maar ik heb de laatste week vaak het gevoel van onderen alsof hij ineens z'n armpje naar buiten wil steken ofzo ... Ik kan het niet anders uitleggen, alsof er heel laag bij de uitgang iets aan het wroeten is. Duurt maar een paar seconden dat gevoel. Ik heb wel een ring m mijn Bmm ivm neerkomen Bmm van nog maar 9,2mm bij 30 weken .. En verder afgelopen weekend een nachtje opgenomen ivm regelmatige pijnlijke harde buiken/weeen maar zette niet door dus mocht weer Nasr huis. Sindsdien blijft het wel rommelen met harde pijnlijke buiken, menstruatiekrsmp onderin m'n buik en trekt door naar m'n rug en bovenbenen. Iemand anders die dit "gewriemel" herkent ?
Heb het ook al 1,5 week maar hier nog niet bevallen dus.. Denk dat hij heel erg laag zit en misschien idd met z'n hoofdje tegen de baarmoedermond drukt.. maar of je dan snel bevalt of gaat bevallen betwijfel ik aangezien ik het nu dus ook al 1,5 week heb.. ik moet vanmiddag naar de vk en ga het zeker even vragen.
Heb ik ook gehad tijdens de zwangerschap. Ging hierdoor ook meer waggelen en moest meer plassen. Bij mij was het gewoon zinjn hoofdje ivm indalen.
Ik heb zoals je had gelezen ook zo'n ring en sinds die erin zit (23+2) heb ik dit gevoel ook regelmatig, zeker als ik maar de wc moet of net ben geweest (voor Number 2 ). Volgens mijn gyn komt dit door die ring. Dat ding is best groot en drukt tegen de wanden van je vagina. Drukt ook tegen je blaas en tegen je darmen. Kortom: helemaal niet gek als je iets voelt, alleen heel vervelend. Mijn ukje ligt ook nog eens liefst in stuit en schopt dan hard naar beneden. Op die bmm en op die ring dus. Vréselijk!! Maar tot dusver zit de bmm nog dicht en er is niks uitgekomen Sterkte meis!
Hier precies hetzelfde vanaf week 36 maar helaas nog steeds geen kindje... Ook hier zeggen ze dat het komt door het indalen. Ik voel ook steeds handjes rommelen onderin!