Inleiding 38+1

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nijntje321, 1 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje321

    Nijntje321 Actief lid

    1 aug 2016
    181
    63
    28
    Goedemorgen dames,

    Iemand toevallig hiermee bekend?

    Ik wordt komende maandag ingeleid met 38+1 omdat ik extreem veel last heb van mijn schouderbladen. Kan bijna niet zitten of liggen en paracetamol helpt niet (meer).

    nu hebben ze gisteren de knoop doorgehakt om mij in te leiden door 2 dagen mij op te nemen en dan misoprostol 3x daags 2 tabletten in te brengen. Om zo de bevalling hopelijk op gang te brengen. Mocht het niet lukken dan moet ik woensdag weer voor een week naar huis en rust houden en dan die week daarna weer terug. Maar omdat ik zoveel pijn heb ben ik best wel bang dat ik straks weer terug naar huis moet.

    Iemand ervaring met misoprostol en inleiden?

    Ik heb helaas zelf 2 afbrekingen gehad, en toen is het ook op gang gebracht in het ziekenhuis met misoprostol, toen braken beiden keren na 3 uur mijn vliezen maar dat was met een termijn van 14 weken.

    hoop dat jullie wat ervaring hiermee hebben.

    liefs.
     
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik heb op dezelfde termijn allen ervaring met een ballon.
    En die was positief.
     
  3. Gl0ria

    Gl0ria Niet meer actief

    Ik ben ingeleid 38+3 met een veter, positieve ervaring.
     
  4. Rosan89

    Rosan89 Actief lid

    28 mrt 2020
    324
    230
    43
    Ik ben met 38 weken ingeleid met een ballon, positieve ervaring, maar had van mijzelf ook al lichte weeën. Paar uur later dus ook al bevallen, zonder verder ingrijpen.
     
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.111
    113
    Vrouw
    Hier niet positief helaas. Gebeurde 4 dagen lang niets. 2 ballonnen en 2 keer prostin om uiteindelijk de vliezen te breken terwijl de baarmoedermond nog amper verweekt was en ze zijn gestart. Maandag begonnen, vrijdag vliezen kunnen breken. 38+6 begonnen met primen
     
  6. Nijntje321

    Nijntje321 Actief lid

    1 aug 2016
    181
    63
    28
    Bedankt voor jullie reacties.

    Ik ben heel erg benieuwd, vorige week maandag was mijn baarmoedermond al wel zacht geworden.
     

Deel Deze Pagina