Innestelbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Odette, 4 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Odette

    Odette Nieuw lid

    4 apr 2006
    4
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Hallo allemaal.

    Ik heb een vraag! Ik twijfel er aan of ik een innestelbloeding heb gehad of een lichte menstruatie. Normaal heb ik een cyclus van ongeveer 28 dagen. Deze keer duurde hij een dag langer en de eerste dag had ik last van wat rozig bloedverlies. Niet veel. Dacht dat het mijn menstruatie was. Echter de dag erna was het weer weg en was het bloed wat bruinig en ook niet zoveel als normaal. Klinkt stom wat ik nu zeg, maar zelfs een tampon was niet nodig. Zat niks aan. Kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen zijn geweest. Of heeft iemand ooit hetzelfde gehad? Alvast bedankt voor een (eventueel) antwoord.

    Groetjes Odette.
     
  2. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Even testen geeft misschien uitsluitsel?

    Marian
     
  3. Odette

    Odette Nieuw lid

    4 apr 2006
    4
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Hoi Marian.

    Bedankt voor je reactie. En ja, natuurlijk heb ik gedacht om een test te halen. Ik lees alleen zoveel verhalen dat de testen negatief zijn en dat het toch je menstruatie is? Misschien ben ik wel bang voor een teleurstelling en wil ik te graag dat de test positief is. Klinkt stom! Wacht nog een paar dagen af en dan ga ik ervoor!

    Odette
     
  4. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Klinkt helemaal niet stom hoor! Tuurlijk, we zijn allemaal bang voor de teleurstelling....
    Over een paar dagen kan natuurlijk altijd nog, maar ik denk altijd maar: Even de teleurstelling verwerken en dan met frisse moed weer door naar de volgende ronde! Hoeveelste ronde zit je nu in als ik vragen mag?

    Marian
     
  5. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    ik heb misschien ook een stomme vraag maarmisschien heeft er nog wel iemand last van.
    voordat ik mijn eisprong heb gehad verlies ik nooit wat .
    Maar nadat ik mijn eisprong heb gehad en we vrijen daarna dan, verlies ik soms wel eens een beetje bloed, en de dag erna ook soms nog een beetje .
    iemand hier ook last van?
    lana
     
  6. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Je kan een ovulatiebloeding krijgen, dat is dan rond je eisprong. Maar of dit door vrijen opgewekt wordt weet ik niet.
     
  7. charlotte

    charlotte Lid

    29 mrt 2006
    23
    0
    0
    ff een vraagje heb je altijd last van innestelbloeding
    of is dat bij iedere persoon verschillend??

    groetjes charlotte
     
  8. Odette

    Odette Nieuw lid

    4 apr 2006
    4
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Hoi Marian,

    Test is niet meer nodig. Ben vandaag dus HEFTIG ongesteld geworden. Jammer.... maar inderdaad op naar de volgende ronde, dat wordt dan de 8e voor mij. Het was deze maand niet als anders, dus vandaar dat ik een (klein) beetje hoop had dat het dit keer raak zou zijn. Maar helaas....

    Charlotte: niet iedereen heeft last van een innestelbloeding. Het kan maar hoeft niet zo te zijn. Ik had het idee dat het bij mij wel het geval was, maar bleek achteraf dus gewoon het begin van mijn menstruatie!

    p.s. toch wel tof z'on site waar je ff lekker van je af kunt schrijven en je "ervaringen" en "gevoelens" met anderen kunt delen!

    Groetjes Odette
     
  9. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Klinkt helemaal niet stom hoor! Tuurlijk, we zijn allemaal bang voor de teleurstelling....
    Over een paar dagen kan natuurlijk altijd nog, maar ik denk altijd maar: Even de teleurstelling verwerken en dan met frisse moed weer door naar de volgende ronde! Hoeveelste ronde zit je nu in als ik vragen mag?

    Marian
     
  10. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    ik heb misschien ook een stomme vraag maarmisschien heeft er nog wel iemand last van.
    voordat ik mijn eisprong heb gehad verlies ik nooit wat .
    Maar nadat ik mijn eisprong heb gehad en we vrijen daarna dan, verlies ik soms wel eens een beetje bloed, en de dag erna ook soms nog een beetje .
    iemand hier ook last van?
    lana
     
  11. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Je kan een ovulatiebloeding krijgen, dat is dan rond je eisprong. Maar of dit door vrijen opgewekt wordt weet ik niet.
     
  12. charlotte

    charlotte Lid

    29 mrt 2006
    23
    0
    0
    ff een vraagje heb je altijd last van innestelbloeding
    of is dat bij iedere persoon verschillend??

    groetjes charlotte
     
  13. Odette

    Odette Nieuw lid

    4 apr 2006
    4
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Hoi Marian,

    Test is niet meer nodig. Ben vandaag dus HEFTIG ongesteld geworden. Jammer.... maar inderdaad op naar de volgende ronde, dat wordt dan de 8e voor mij. Het was deze maand niet als anders, dus vandaar dat ik een (klein) beetje hoop had dat het dit keer raak zou zijn. Maar helaas....

    Charlotte: niet iedereen heeft last van een innestelbloeding. Het kan maar hoeft niet zo te zijn. Ik had het idee dat het bij mij wel het geval was, maar bleek achteraf dus gewoon het begin van mijn menstruatie!

    p.s. toch wel tof z'on site waar je ff lekker van je af kunt schrijven en je "ervaringen" en "gevoelens" met anderen kunt delen!

    Groetjes Odette
     
  14. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    He Odette,

    Succes dan maar weer in de volgende ronde! En hoop blijven houden he?

    Marian
     

Deel Deze Pagina