innesteldag en je eitje verliezen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloem, 6 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi,

    ik ben op wat meerdere sites aan het kijken en bij de een staat dat je 2 dagen na je eisprong je innesteldag hebt en op deze site staat dat je die hebt na 6 dagen?!? Weet iemand hier meer over?

    En als je tijdens je innesteling sex hebt kan het eitje dan weer losschieten?? beetje een rare vraag maar de vorrige maand had ik erge pijn na het klaarkomen :oops: !! en dacht ik dat dat ook mijn innestel periode was. :( mijn cyclus is helemaal stabiel dus het kan geen eisprong geweest zijn...

    komt iemand dit bekend voor of weet iemand antwoorden hierop??
    alvast bedankt..

    groetjes
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Na je eisprong duurt het ongeveer 5 dagen tot de innesteling.

    Op je andere vraag weet ik zo geen antwoord.
     
  3. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    oke ik weet iniedergeval iets meer :D
    Bedankt..
     
  4. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    volgens mij kan dat niet 'losschieten' hoor.
    Wanneer precies de innesteling is, ik denk dat dat per persoon/keer kan verschillen net als je eisprong e.d. Je weet ook niet precies wanneer de bevruchting is dus ik denk dat er best 1-2 dagen verschil in kan zitten.
     
  5. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    De innesteling is altijd ongeveer een dag of 5 na de bevruchting. Deze tijd is nodig om het eitje van de eileider naar de baarmoeder te vervoeren. Als een gezond vruchtje zich eenmaal goed heeft ingenesteld kan ie niet zomaar losschieten hoor. En dat gebeurt in ieder geval nooit door sex, dus daar hoef je je echt geen zorgen om te maken. Ook klaarkomen is helemaal niet erg als je (net) zwanger bent. Waar die pijn vandaan komt weet ik zo ook niet....Kan misschien toch wel een keertje?

    Groetjes,
    Danielle
     
  6. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    hey bedankt meiden... klinkt helden, misschien dat ik sex toch maar 2 daagjes uitstel als de innestel dagen aanwezig zijn :) je weet maar nooit... maken we het daarna wel weer goed met het mannetje ;)
     
  7. milou

    milou Niet meer actief

    het zou kunnen dat rond de innesteling en vlak erna je baarmoeder meer verkrampt bij het klaarkomen. ik heb er ook soms last van een week na de eisprong.
     
  8. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Als ik het goed begrijp dan is je innesteling zo een 5 dagen na je eisprong .
    Maar kan dat ook eerder of is dat echt onmogelijk :(:
    Ik bedoel , ieder lichaam reageert anders , of is dit gewoon dom gedacht ?

    Groetjes Joyce
     
  9. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb altijd begrepen dat de periode tussen de eisprong en de innesteling bij iedereen ongeveer even lang is.
    De eisprong zelf kan bij iedereen anders zijn en kan zelfs bij één persoon per maand verschillen ten opzichte van je nod/ongi. Maar de innesteling vindt dus wel ongeveer in dezelfde periode plaats.
    Wel worden bloedingen die later voorkomen dan 6 dgn na de bevruchting ook wel vaker innestelingsbloeding genoemd, maar het eitje is dan al in het baarmoederweefsel ingenesteld.

    Dit is wat ik ervan weet.

    Groetjes Noralien
     
  10. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Dank je wel Noralien

    Was daar gewoon nieuwschierig naar omdat een vrouwelichaam toch een heel vreemd iets is .
    Zoals jij al zei , een eisprong kan elke maand anders zijn , een ongi ook , dus vandaar mijn gedachte .

    Groetjes Joyce
     
  11. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Ik heb begrepen dat een innesteling tot zo'n 10 dagen na de eisprong kan plaatsvinden....Het verschilt per persoon.
    Bij http://www.fertilityfriend.com/ houd ik mijn temperatuur bij en op die site staat dat. Het is wel in het engels.
     
  12. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    He Eefje, heb je al getest????
     

Deel Deze Pagina