innesteling 9dpo ???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel226, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel226

    angel226 Bekend lid

    7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

    Ik heb op 9dpo best aanwezige ongi achtige krampen gehad vanaf de middag tot de avond hield het aan het leek wel alsof de volgende dag me ongi zou doorbreken, de volgende ochtend was de pijn helemaal verdwenen en heb ik dus op 10dpo helemaal niks gevoeld minimaal soms een mini steekje! dus dacht mischien wel een innesteling op 9dpo???

    Vandaag 11dpo heb ik gedurende dag steeds lichte steekjes dus wel iets meer voelbaar dan gister! hoop niet dat me verhaald ingewikkeld is!
    me nod is maandag 16 dec
     
  2. Pommepom

    Pommepom Bekend lid

    12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan.. Wat is je vraag verder?
    Ik zeg testen en anders nog een paar dagen afwachten
     
  3. angel226

    angel226 Bekend lid

    7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai Pommepom dankje wel voor je snelle reactie, Of ik dan idd nu al zou kunnen testen?
    en of iemand dit toevallig herkent :)
     
  4. Marianne85

    11 dec 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat is dpo??
     
  5. wishfull2014

    wishfull2014 Actief lid

    19 okt 2013
    371
    0
    0
    Day Past Ovulation
     
  6. Sommerfugler

    Sommerfugler Actief lid

    27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    De afkorting voor days past ovulation.

    Over de krampen: ja herkenbaar, maar zonder zwangerschap. Je kunt van dat wat je voelt helemaal niets zeggen helaas..er is geen enkel symptoom dat alleen voorkomt tijdens zwangerschap..op een positieve zwangerschapstest na :p

    De meeste vrouwen voelen de innesteling niet trouwens..

    ..ik ga wel voor je duimen hoor!! Nog eventjes wachten en best testen op of net na je NOD (maar vanaf 12DPO kan ook gerust hoor, best grote kans op positieve test bij zwangerschap)
     
  7. Marianne85

    11 dec 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank u :)
     
  8. BlossomBaby

    BlossomBaby Actief lid

    31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik had mijn innesteling op 9dpo! Kijk maar in mijn FF kaartje :) ik heb 5 dagen na de dip (positief) getest, omdat ik had gelezen dat het 4-5 dagen duurt voordat het hcg in je urine komt.. Maar misschien kunnen sommige vrouwen wel eerder positief testen!

    Dus als ik jou was zou ik nog een paar dagen wachten, om teleurstelling te voorkomen! Bij de innesteling kan immers ook nog van alles fout gaan helaas..
     
  9. MysteriousG

    MysteriousG Niet meer actief

    Ik had t tijdens mijn innestelling wel. Zou zomaar kunnen hoor. Ik heb op 10 dpo licht positief getest met de action test. Hoop voor je dat t raak is:)
     
  10. Nephthys

    Nephthys Fanatiek lid

    9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Zou kunnen; late innesteling. Zou wel wachten met testen want te vroeg testen helpt niks; meestal is er niks te zien en je test toch op je nod weer.
     
  11. angel226

    angel226 Bekend lid

    7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt iedereen voor de adviezen em ervaingen! Ik heb vandaag op 12dpo gestest helaas omowit!! steekjes blijven aanhouden linker lies afentoe best scherm gemeen pffff om gek van te worden dit!!!! Ik heb geen ongi gevoel dus ik moet helaas toch nog even me nod afwachten ik ga ervauit dat ik niet zwanger ben!!
     

Deel Deze Pagina