Innesteling? Kramp en bloeding..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roosje89, 12 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje89

    Roosje89 Lid

    1 mrt 2013
    64
    97
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Inmiddels weer wat rondes verder helaas. Vanaf december 2016 bezig voor een tweede. Zo snel als de eerste kwam, zo lang duurt het nu.

    Ik heb op 2 maart een positieve ovulatie test gehad. (Vorige week vrijdag)
    Afgelopen zaterdag giga buikkramp gehad, wat ik normaal nooit heb. Dit was 8 dagen na de positieve ovulatie test. Voel je een innesteling zo erg?

    Nu 2 dagen later, sinds vanochtend wat bruin bloedverlies, ik dacht shit! Maar inmiddels aardig wat uren verder en het blijft zo. Normaal gesproken komt vrij snel de menstruatie doorzetten.

    Mijn nog zou eigenlijk donderdag/vrijdag zijn. Meestal de avond van de 13e dag.

    De dag lijkt uren te duren en ben al tig keer naar de wc gelopen om te kijken of het doorzet ja of nee.

    Heeft iemand ook wel eens een bloeding van de innesteling gehad?
     
  2. louan

    louan Niet meer actief

    Ik had 9/10 dpo roze verlies met afvegen maar testen wel meteen positief. Succes! Hoop dat er snel ee positieve test komt!
     
  3. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Je zou kunnen testen? Als het echt (een moment van) je innesteling zou zijn dan zou je wel al positief kunnen testen, met nu 9DPO. Innesteling is overigens een proces, niet iets dat maar een uurtje duurt ofzo ;)

    Maar ik herken de krampen wel, samen met rozeverlies en bij mij was het de innesteling. Een dag later testte ik heeeel licht positief ;)
     
  4. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.341
    1.248
    113
    Vrouw
    Ik heb dat ook gehad, zo’n buikpijn en een beetje bloedverlies. Ben er zelfs mee naar de huisarts geweest omdat ik bang was voor weer een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Daar was mijn zwangerschapstest negatief.
    3 dagen later had ik wel een positieve test, dus was dat waarschijnlijk de innesteling die ik voelde.
     
  5. Mango393

    Mango393 Bekend lid

    4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ik had 1a3 dagen wat spotting en daarna een week wat kramp. Maar afgelopen zaterdag nog getest en negatief. Dat van mij was dus geen innestellingsbloeding. Maar ook nog niet ongesteld. Ik denk dat ik opeens een langere cyclus heb..

    Ik hoop dat je snel positief test
     

Deel Deze Pagina