Innesteling of toch vroege menstruatie? :/

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vinzieboy17, 12 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinzieboy17

    Vinzieboy17 Nieuw lid

    12 mei 2023
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,

    Ik lees al langer mee maar heb dan vandaag toch de stap genomen om me te registreren daar ik echt niet meer weet wat ik moet denken..

    Je zou denken - meid je hebt reeds een kind, hoe kan dit nieuw zijn voor jou..
    Ik ben zelf 6 jaar geleden geheel onverwacht zwanger geworden en wist het pas op week 8..

    Om te beginnen zal ik kort mijn cyclus even toelichten ;)

    CD1/CD3 - menstruatie van 3 dagen
    CD9/10 - nacht van 25 op 26april gezellig gemaakt:oops:
    CD10 - smorgens eiwitachtige uitscheiding met bloedsliert (sorryyyy)
    CD13/14 - Vermoedelijk OVU piek (zeer korte piek en deze keer niet kunnen testen) - ook niet gevoeld
    CD21/22/23 - heel licht in mijn hoofd de hele dag door en op CD23 s'avonds in de zetel lichte krampen in buik en onderrug (half uurtje ongeveer)
    CD26 - vandaag dus - lichtroze bloed bij afvegen vanmorgen - niet zoveel dat ik het moet opvangen (1uur later niets meer) geen krampen!

    Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen dus ik verwacht in principe mijn menstruatie binnen 3 dagen. deze start hier altijd met oud bloed en dan meteen 'full charge'
    Ik temp niet en gebruik normaal Ovu testen van Telano. Mijn piek is altijd maar enkele uren dus deze mis ik vaak helaas. Nu heb ik CD13 - 29 april niet kunnen testen door een werkuitstap.. en heb sindsdien geen piek meer gevonden.
    ik heb de voorbije dagen reeds de 'zeer gevoelige zwangerschapstesten' van Telano gedaan maar OMO wit :(

    iemand die hier reeds bekender mee is die me in de juiste richting kan duwen?

    Thanksss!!
     
  2. MamaIV

    MamaIV Bekend lid

    28 okt 2022
    659
    409
    63
    Vrouw
    Hi,

    Stel dat je ei 30 april of 1 mei gesprongen is, dan zit je vandaag op 13 of 12 dpo. Theoretisch gezien kan het nog, zwanger zijn. Waarom probeer je anders niet een keer een test van een ander merk?
     

Deel Deze Pagina