innesteling of vroege menstruatie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yes2019, 4 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yes2019

    Yes2019 Lid

    30 jun 2019
    51
    18
    8
    Vrouw
    Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 30 - 31 dagen.
    Met mijn regelmatige cyclus zou mijn ovulatie periode rond vr 26- zo 28 juli zijn en het hele weekend geklust.
    Mijn menstruatie verwacht ik vrijdag 9 augustus.
    Nu heb ik gisteren zaterdag 3 en vandaag zondag 4 augustus opeens wat bloedverlies.
    Roze, lichtrood en wat bruinverlies. Niet veel, alleen wat bij het afwegen.

    Valt hier al wat van te zeggen? Zou dit misschien een innesteling kunnen zijn en wanneer kan ik dan het vroegst testen? Of lijkt het op een vroege menstruatie die er nu aan zit te komen?
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.778
    5.545
    113
    Vrouw
    Het zou een innestelbloeding kunnen zijn gezien het termijn, het kan ook een voorbode zijn van een naderende menstruatie. Heb je ovulatietesten of temp methode gebruikt voor je ovulatie? Dan kan je pas bepalen wat de beste tijd is om te testen. Wil je wat meer zekerheid zou je pas rondom je NOD kunnen testen, anders zou je rond 11-12 dpo kunnen testen.
     
  3. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja innesteling zou goed kunnen hoor! Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie?
     
  4. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik ben nu 8 weken en de laatste weken komt één van mijn katten steeds op schoot. Deed ie eerder niet zo vaak, nu ligt ie steeds tegen mijn buik aan. Maarja of het toeval is, weet je toch niet.. :) wel héél schattig.
     
  5. Pyaar

    Pyaar Actief lid

    14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Het kan. Ik heb bij mijn eerste 2 zwangerschappen geen innestellingsbloeding gehad, nu bij de derde zwangerschap wel! Ik kreeg een dag voor NOD roze/ en toen rode bloeding. Ik dacht jammer... ik moet door naar de volgende ronde. Het roodverlies werd ook meer.. leek wel een menstruatie op precies de tijd dat ik mijn menstruatie verwachtte. En na 2 dagen ineens stop?? niks meer?? en toen een test en ja hoor positief! Inmiddels 24 weken zwanger.
     
  6. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Euhm ik zie nu dat ik dit in t verkeerde topic heb geplaatst hahaha...

    Dus on topic. Ik heb ook een innestelingsbloeding gehad op 11 tot 18 dpo... weinig en bruin..
     

Deel Deze Pagina