Innesteling of wat kan het zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linajo, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linajo

    Linajo Lid

    26 mei 2007
    36
    0
    0
    Opvoedster
    België
    hoi allemaal,

    23 juni heb ik een miskraam gehad en bloeding duurde enkele dagen. De gynaecoloog zei dat ik dit als eerste dag van mijn menstruatie te tellen.
    Rond 16de dag van mijn cyclus na het vrijen een klein beetje bloed verlies, mijn baarmoeder is wat beschadigd. De 18de dag opnieuw na vrijen bloeding nu iets harder en heeft tot 's avonds geduurd. Wel helder bloed maar belange niet zo veel als bij een ongesteldheid. Moet ik nu mijn cyclus opnieuw tellen na 1 dag bloeding? Is dit opnieuw een miskraam of ongesteldheid?
    Wie weet raad?

    Alvast Bedankt!
     
  2. grace20

    grace20 Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    heb hier echt geen ervaring mee en kan je dus ook niet helpen...
    alvast veel succes verder en hopelijk krijg je het antwoord waar je naar op zoek bent
    xxxx
     
  3. Linajo

    Linajo Lid

    26 mei 2007
    36
    0
    0
    Opvoedster
    België
    Toch bedankt!

    ;)
     
  4. Linajo

    Linajo Lid

    26 mei 2007
    36
    0
    0
    Opvoedster
    België
    Misschien kan ik deze vraag beter stellen:
    Wie had ook 1 dag bloeding en toch zwanger? 't is gewoon verwarrend omdat het zo'n 4 a 5 dagen na mijn eisprong is.
    Mijn Banner klopt miss niet omdat ik niet zeker weet hoe lang mijn cyclus duurt. Normaal volgens Gyn had ik rond dag 14 mijn ei.

    Groetjes
     
  5. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Volgens mij kun je makkelijker bloeden na je eisprong en tijdens innesteling ( 5-10 dagen na ei), vooral na het vrijen, omdat je bloedvaten dan beter doorbloed zijn. En je had al een wondje, die zou dus makkelijk weer open gegaan kunnen zijn.

    Maar ik laat me graag verbeteren mocht het niet kloppen wat ik schrijf.
     

Deel Deze Pagina