Innesteling voelen (steken baarmoeder lies)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noemiserena, 20 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noemiserena

    28 aug 2020
    11
    0
    1
    Vrouw
    Hoi dames,

    Als alles klopt heb ik 11 augustus mijn eisprong gehad. 5 dagen erna, toen ik opstond kreeg ik een enorme steek in mijn baarmoeder die echt naar beneden trok bij mijn lies. Ik heb nog nooit eerder zo’n steek gehad. Dit was niet zoals de normale menstruatiepijn die je links onder in je buik voelt. Kan dit een innesteling betekenen? Ook ben ik erg moe & enorm last van pukkeltjes op mijn hoofd.

    Ik zou 25 september mijn menstruatie krijgen, maar er gaat natuurlijk nu van alles door mijn hoofd. Ik hoop zo dat ik zwanger ben, maar ben ook bang voor een teleurstelling natuurlijk. Zijn er meer dames die dit herkennen en waarbij dit inderdaad een innesteling was?
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.398
    14.990
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb nooit een innestelpijn gehad dus daar kan ik je niet mee helpen.
    Hoe zeker ben je van je eisprong? Heb je ovulatietesten gedaan? Zoja, wanneer was deze positief?
     
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik heb het zeker weten bij mijn 3e gevoelt. Kreeg 7dpo in de middag in de auto een scherpe steek in m'n baarmoeder, zo zeer dat ik echt auw riep uit het niets. Na 10 min nogmaals en 20 min daarna nogmaals. Toen was het klaar. Dacht gelijk als dit de innesteling is dan moet ik over 2 dagen positief testen, en ja hoor 9 dpo in de middag licht positief.
    Gevoel was ook gelijk goed.
     
  4. noemiserena

    28 aug 2020
    11
    0
    1
    Vrouw
    Ja precies zo’n pijn. Ik dacht ook echt: wat is dit? Stond even verstijfd van de pijn, duurde een paar minuten. Toen liep ik verder en kwam er weer een steek. Heb nu ook weer last van rommelende darmen & drukkend gevoel in m’n onderbuik. Ik wacht maar even af tot vrijdag, duimen
     
  5. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Als het innesteling was kun je morgenochtend positief testen :)
     
    noemiserena vindt dit leuk.
  6. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    In principe zou 5 dagen na ovulatie wel (te) vroeg zijn voor innesteling. dit begint pas dag 6-7.

    hoe zeker ben je van je ovulatie?
     
  7. Appelflapje

    Appelflapje Bekend lid

    1 aug 2013
    691
    609
    93
    verpleegkundige
    Ik heb ook echt de innesteling gevoeld, ik ging bijna over mijn nek vd pijn. Duurde niet lang maar was erg nieuw en vreemd voor mij. Het kan dus zeker. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!!
     
    noemiserena vindt dit leuk.
  8. Dettol

    Dettol Bekend lid

    12 apr 2020
    896
    418
    63
    Ik had heel veel krampen en een innestelings bloeding
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.398
    14.990
    113
    Nabij Utrecht
    Maar hoe zeker ben je van je eisprong?? Want wellicht voel je nu juist een aankomende eisprong.
     
  10. noemiserena

    28 aug 2020
    11
    0
    1
    Vrouw
    ik heb in de avond van 10/11 september buikpijn gekregen & voelde zo’n plop-gevoel in mijn onderbuik links, net zoals vorige maand. Ik neem aan dat dit de eisprong is geweest, 100% zeker weet ik het natuurlijk niet. De steek die ik afgelopen week heb gevoeld in m’n baarmoeder was heel anders.
     
  11. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.398
    14.990
    113
    Nabij Utrecht
    Dan kan het dus ook heel goed zijn dat je eisprong later was en je dus nog korter in je lf zit. Dan is een innesteling niet mogelijk :).

    Ik hoop dat het een innesteling was en dat je positief test.

    Ps als het een innesteling was op 16 september dan kan je nu al testen en dan moet je al een mooie duidelijke 2e streep zien aangezien hcg al na 2 dagen na innestelen zichtaar is op een test :)
     
  12. noemiserena

    28 aug 2020
    11
    0
    1
    Vrouw
    Denk dat m’n menstruatie toch is doorgekomen, althans nogal vreemd. Donderdag avond rond 21:00 had ik ineens last van bruin/roze bloed. Het werd wel heviger en vrijdag ook de gehele dag bloed in maandverband. Nu sinds vrijdag avond eigenlijk niks meer. Af en toe nog een beetje bruine afscheiding maar that’s it. Dit is mijn 2e “echte” menstruatie sinds ik met de pil ben gestopt, kan het daarom zo kort zijn?
     
  13. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.686
    6.937
    113
    Vrouw
    Dit kan door het ontpillen komen nog.
     
    noemiserena vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina