Nu geen last van borsten na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linbabylin, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Hallo meiden!

Wij zitten hier nu in ronde 11..
    Normaal gesproken heb ik altijd last van me borsten na mijn eisprong.
    Maar nu een week naar mijn eisprong nog steeds nergens last van..
    Ik heb vorige week zondag mijn eisprong gehad... Afgelopen vrijdag wel wat buikpijn gehad ( ook tijdens de sex had ik ook tijdens de eisprong) En nu nergens meer last van.
    Ik wil graag even weten of er ook vrouwen zijn die ook zoiets hebben gehad.. normaal wel pijn in de borsten en toen ze zwanger waren dat niet hadden voor de nod.
    Alvast bedankt!!

2. me83

me83 Niet meer actief

zelf ben ik nog niet zwanger maar ik heb altijd rond me ei ongeveer 3 dagen pijnlijke tepels.. daarna gaat het weer weg.. ben wel benieuwd naar de reacties maar volgens mij hoef je er geen last van te hebben.. sommige vrouwen hebben haast nergens last van met een zwangerschap en sommige hebben alles dubbelop..

ik denk niet dat het heel veel zegt over een mogelijke zwangerschap maar ja het verschilt denk bij iedereen

3. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    Ik had altijd vanalles waardoor ik dacht misschien is het nu wel zo ver, ook altijd net iets anders, maar de borsten deden steeds enorm pijn!

De maand dat ik zwanger was had ik geen last van mijn borsten en enkel ongeveer een week voor ik ongesteld moest worden buikpijn, voor de rest voelde ik niets... (maar een tijdje na nod deden de borsten dubbel zo veel pijn...;))

Dus het zou kunnen, maar het hoeft natuurlijk niets te betekenen!
    Hoop voor jou dat het uitdraait op een positieve test! Ik duim!

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Wij hebben heel vaak gedacht nu is het gelukt en weer kwam dan de teleurstelling...je lijf kan je heel goed voor de gek houden...ik had soms ook momenten van dit heb ik altijd en nu niet en weer bleek ik niet zwanger...het enige wat echt werkt is wachten (hoe lastig ook ;)) en testen...met de sensitesten kun je al 4 dagen voor NOD testen...

En natuurlijk hoop ik voor jou dat je hartstikke op roze mag :D:)
    Dus ik zal heel hard voor je duimen!!

Maar laat je niet gek maken...

Succes meid!!

Liefs Pien

5. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Nee ik ben ook wel vrij nuchter hoor.. Ik zit tenslotte al in ronde 11.. Maar normaal heb ik van meerdere dingen last en tot nu toe helemaal niks.. op een paar uurtjes buikpijn na.
    Nou ik zal wel gewoon even moeten wachten tot het einde van de week... Maar als er nog meer meiden zijn met zulke dingen! Laat maar een berichtje achter.
    Bedankt voor jullie reactie!

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ja wij in ronde 15 dus ken het gevoel....sinds 13 mei eindelijk mmm in gestapt...eerste onderzoeken al achter de rug...is wel geruststellend :)

Ja dat wachten...met mijn vmk had ik ook nergens last van en was ik zwanger...dus ik duim heel hard voor je!!! Het kan ook echt wel en ieder lijf is anders!! Succes!!

Liefs Pien

7. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ja is ook zo elk lijf is anders.. En we zullen wel zien hoe het loopt allemaal.. Maar ja Ik hoop dat het nog lukt voor dat wij straks ook ik de mmm komen.
    Maar jij hebt de eerste onderzoeken al gehad? En dat was verder goed? En wat zijn de volgende stappen?

8. stillygirl28

stillygirl28 Actief lid

20 okt 2010
    118
    0
    0
    Ons groot verlangen en grote wens een kindje, en e
    NULL
    Hallo meiden,

Ik sluit me mede aan hier bij dit onderwerp van het forum. Ik zit in ronde 15 ondertussen onderzoeken ook net afgerond bij de gynaecoloog. Komend half jaar zelf proberen. Ook ik heb normaal gesproken altijd vreselijke pijnen aan mijn borsten , zelfs blauwe aders na de eisprong. Denkend soms zou het dan toch, maar helaas.

Deze keer verbazend wekkend geen gevoelige of pijnlijke borsten. Aantal dagen na de eisprong enkel raar gevoel links en rechts in mijn buik gehad begint nu ook weg te trekken. Dus duim en hoop dat het deze ronde ook anders is;)

S6 allemaal ik zal mee duimen.

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @linbabylin wij hebben nu een echo gehad en bloedprikken voor mij en mijn vriend heeft zn kwakje in moeten leveren...hieruit kwam naar voren dat zijn zaad niet top was en om dit zeker te weten moesten we 2 maanden wachten om dan weer een potje in te leveren en dat is volgende week...daarna horen we wat de vervolg stappen zullen zijn...volgens de ha zal dat waarschijnlijk ivf en/ of icsi worden...we zijn er beide heel erg blij mee dat er duidelijkheid is en als het nu een maand niet lukt is de teleurstelling een stuk minder groot...voor osn bracht het rust de mmm...het is niet waar we op hadden gehoopt, begrijp me niet verkeerd hoor :D maar duidelijkheid waarom het ons niet zou lukken was gewoon heel fijn.

Ik hoop voor je dat de symptomen op heeeeel erg positief nieuws berusten!! Wanneer mag je testen? Spannend!! Hebben jullie wel een tijd in gedachten om wel langs de ha te gaan want jullie zijn ook al een tijdje bezig...en wie weet hoef je daar helemaal niet meer aan te denken en ben je hartstikke zwanger ;):D
    Ik zal heel hard voor je duimen!!

Liefs Pien

10. meryem81

meryem81 Actief lid

1 jun 2011
    207
    0
    0
    Hai hai, nou ik kan je een hand geven. Vorige maand alle kwaaltjes wat je maar kan opnoemen en vreselijk last van mijn borsten echt heel erg...nou 2 testjes gedaan van kv2v5 allebei positeif.
    Uiteindelijkl ongi geworden HELAAS:(
    Nu sinds vorige week beetje last van mijn onderbuik en een opgezette buik, maar geen last van mijn borsten, Alhoewel heel ietjes maar ik kan me herinneren 1 week voor mijn ongi en vorige maand super veel last van mijn borsten...En nu nee niets....Ben ook benieuwd..

11. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ooh oke.. nou ik hoop dat het deze keer er iets beter uit ziet voor jullie! En ze kunnen tegen woordig zoveel! Dus we krijgen vast allemaal wel een baby hahaha...

Ik kan als het goed is zondag testen.. Maar ik wacht er dan nog wel even mee. want kan ook wel een paar dagen daarna ongie worden.
    Maar ja we zullen zien! tuurlijk hoor ik ook dat het raak is deze maand, maar ja zo niet gaan we gewoon weer verder..
    En ik weet nog niet zo goed wanneer wij die stap gaan zetten om naar de ha te gaan. Ik denk komende maanden nog niet.

12. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ik zou er niet teveel op letten, zulke dingen. Hier ook niet altijd last van de borsten. Deze keer wel heel erg, ongi was weer veel minder pijnlijk als anders. Maar je weet het toch nooit, geen keer is hetzelfde. Succes verder!

13. ongeduldje28

29 jun 2011
    21
    0
    0
    Hey...

Ik heb ook elke maand, een week voordat ik onge. moet worden enorm pijnlijke tepels. Ik ben in januari gestopt met de pil. Sindsdien denk ik elke maand dat ik zwanger ben, voel vanalles! :$

Volgens mij kan je jezelf ( je lichaam) ook beinvloeden en op een gegeven moment vanalles voelen... Sinds twee maanden een onregelmatige cyclus ( ik was de eerste maanden super regelmatig onge.) En nu sinds een paar dagen buikpijn wegtrekkend naar mijn bekken, maar ook pijnlijke tepels.
    Ik hoef pas 6 juli weer ongesteld te worden... Ik durf er niet meer goed op te hopen, ik probeer er niet mee bezig te zijn, maar dat lukt dus niet.

In ieder geval heel veel sterkte allemaal, ik voel/begrijp heel goed wat sommige van jullie doormaken (elke maand weer opnieuw) :(

Liefs een ongeduldige dame

14. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Hoi dames!

Hoe staat het bij jullie??
    Bij mij nog geen ongie te bekennen. gelukkig hahaha..
    Heb nog geen test gedaan want ik wil nog wachten tot vrijdag.
    Want anders ben ik bang voor de teleurstelling. Ik vloei altijd al een beetje voordat ik ongie wordt dus kan het altijd al 2 dagen van te voren zeggen of ik ongie word.
    Maar tot nu toe niks. Heb verder ook niet echt last van iets...
    Alleen obstipatie. Mijn misselijkheid is wel een stuk minder..
    Alleen kreeg toch een beetje last van me boobies... maar niet zo als normaal. Meer een heel gespannen gevoel alleen voelden ze wel heel zacht aan...
    Nah jah we zullen het deze week wel zien.. hoop wel dat het raak is anders gaan we alweer ronde 12 in.

groetjes!

15. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    2Linbabylin: Dat heb ik nou ook! Iedere maand vanaf een week voor m'n ongi ongelooflijk zere borsten (tepels). Soms zo erg dat ik er wel eens een pleister op plak :). Iedere maand is testen eigenlijk overbodig, omdat ik dan m'n tepels al voel en al weet hoe laat het is. Alhoewel ik mezelf wel valse hoop dan geef, want bij zwangerschap kun je ook gevoelige borsten hebben. Maar deze maand voel ik NIETS! Ik knijp heel wat af, maar het is volledig gevoelloos. Dat geeft stiekem wel een beetje hoop, ook al durf ik niet meer te hopen. Ik ben deze maand begonnen met de zwanger worden pillen van de Etos, dus misschien dat het daar wel door komt, het monnikspeper erin zou pms symptonen verminderen. We kunnen maar 1 ding doen en dat is wachten tot we kunnen testen... en heul veul duimen ;)

16. Mamase

Mamase Bekend lid

11 dec 2009
    957
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb normaal dus ook altijd last van mijn borsten. Dit keer voel ik helemaal niets. Mijn temperatuur blijft ook laag, terwijl die normaal na mijn eisprong omhoog gaat. En ik weet zeker dat ik mijn eisprong heb gehad. Zou het dan dit keer raak zijn? Ik ben heel benieuwd... 10 juli mag ik testen.

17. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Nou hier komt de ongie aan.. Dus voor mij houd het op deze maand..
    Op naar de 12e ronde alweer

18. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    2Linbabylin: Tsjeeee wat balen!!! Wat kan je lichaam je dan soms voor de gek houden hè? Ik wens je alle geluk de volgende ronde! De aanhouder wint, dus kop op meid!

Hier nog steeds geen pijnlijke borsten, maar verder ook geen andere kwaaltjes die op een evt zwangerschap kunnen duiden (ohhh, ik wil ook zóóó graag misselijk, moe, etc zijn!) , dus het zal wel weer niet en dan ga ik ook alweer de 12e ronde in... pffff! Maar ik ga toch een testje wagen dit weekend, heb deze maand hoge last van testdrang en deze maand lijkt wel langer te duren dan alle anderen... pffff!

19. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland

Laat je nog even weten of je een positieve test hebt of niet!!
    Wel spannend hoor!!

20. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Hoi!

heb precies hetzelfde, normaal altijd rond mijn ei tot mijn menstruatie pijnlijke borsten, en nu helemaal niets.. ik verbaas me er ook over kben heel erg benieuwd!! ik wacht het maar af!

Deel Deze Pagina