Innestelingbloeding gehad

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wtbob1, 16 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wtbob1

    wtbob1 Niet meer actief

    Hallo,
    Ik heb maandag waarschijnlijk een innestelingbloeding gehad. Wanneer kan ik positief testen?
     
  2. SophieSoHappy

    SophieSoHappy Bekend lid

    18 apr 2016
    696
    629
    93
    Vrouw
    Nu
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.578
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ben je zeker van je ei, kan het een eisprongbloeding zijn? Hoeveel dpo ben je?

    In principe kan je 2 dagen na de innestelinv positief testen.
     
  4. wtbob1

    wtbob1 Niet meer actief

    Ik ben al vanaf donderdag overtijd
     
  5. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Dan kan je zeker nu positief testen mocht je zwanger zijn en zeker zijn wanneer je je eisprong had.
     
  6. wtbob1

    wtbob1 Niet meer actief

    Ik ben niet zeker van mijn eisprong maar de mogelijk is er wel. Ik zou woensdag a donderdag ongesteld moeten worden. Maandag iets bloed gehad. Bijnna niet noemenswaardig.
    Net getest! Niet zwanger..
     
  7. wtbob1

    wtbob1 Niet meer actief

    Misschien maandag toch nog ongesteld maar het was echt heel weinig en niet gevloeid!
     
  8. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Hoe lang ben je al van de anti conceptie af? Want als je echt over tijd zou zijn en je eisprong hebt gehad dan zou je nu wel positief hebben moeten testen
     
  9. wtbob1

    wtbob1 Niet meer actief

    Nog
    Nog maar 2maanden.. Maar zal dan wel niet zwanger zijn want test dus negatief. En als ik. Maandag dus dat bloed dus zal wel niet zwanger zijn
     
  10. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Niet als je ook niet weet hoe lang geleden je eisprong was. Dan kan je namelijk ongeveer een dpo berekenen.


    2 maanden is inderdaad niets. En vaak niet is je lijf echt van slag en kan dus vreemd na het stoppen
     
  11. wtbob1

    wtbob1 Niet meer actief

    Ik heb een cyclus van 28 dagen.14december was ik voor het laatst ongesteld. Maandag 14 kan gebloed. Zit er nog niet zo in!
     
  12. wtbob1

    wtbob1 Niet meer actief

    Wat zouden jullie doen? Nog een keer testen? Of die 3 druppels als ongesteldheid aan zien.
     
  13. wtbob1

    wtbob1 Niet meer actief

    Ps nog een toevoeging
    Wij hebben zondag 6 en maandag 7 jan onveilige seks gehad. Daarna is mijn vriend voor het werk weg...
     
  14. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.896
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je cyclus een beetje van slag is aagezien je net van de anticonceptie af bent. Als je vorige week woensdag/donderdag ongesteld had moeten worden, had je nu wel een positieve test moeten hebben. De seks op 6/7 Januari zou ook te laat zijn voor een evt zwangerschap. Dit is namelijk dag 24 en 25 volgens jou berekening als je een cyclus van 28 dagen hebt.
     
  15. wtbob1

    wtbob1 Niet meer actief

    Oké nou ja volgende ronde dan..ik ga maandag nog een keer testen dan is het 2 weken naar de onveilige seks
     
  16. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.896
    2.397
    113
    Vrouw
    Dat kun je doen, maar weet dat als je test hij ook kan reageren op je volgende eisprong.. daar kan een zwangerschapstest licht positief van worden. Je zit dan namelijk op 14 dagen na je verwachte menstruatie. En met jouw cyclus van 28 dagen zou je rond die tijd je eisprong kunnen verwachten.
     
  17. wtbob1

    wtbob1 Niet meer actief

    Oké dus dan zou je zeggen deze testen zijn gwwoon goed geweest. Heb al meerdere keren getest.. Stom he?
     
  18. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.578
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ja je testen zijn goed.
    Ik denk eerder aan een ovulatiebloeding.

    Ps... als je nu 6 dagen overtijd bent en je nod dus op 10 januari was, kan je nooit zwanger geraakt zijn van sex op 6-7 januari.
     
    mxm vindt dit leuk.
  19. wtbob1

    wtbob1 Niet meer actief

    Aaaa balen. Dat was natuurlijk niet de enige keer onveilige seks. Bah ik baal er van voel aan alles dat ik zwanger ben. Maar ook dan zou ik dus wel positief testen. Ook al het 6 of 7 jan wel raak was.. De wonderen zijn de wereld nog niet uit haha..
     
  20. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Soms houd je lichaam je ook wel eens voor de gek. Toen wij bezig waren voor een 2e dacht ik ook elke maand aan alles te voelen dat ik zwanger was. De maanden dat ik dus zwanger bleek te zijn voelde ik mij helemaal niet zwanger :roflmao:. Als je echt kwaaltjes hebt van een zwangerschap, moet je al wel licht positief kunnen testen.
     

Deel Deze Pagina