Hallo (aanstaande) moeders, 26 april ben ik gestopt met de pil de 28e ben ik meteen ongesteld geworden dit duurde 4 dagen. Ik had met de pil een cyclus van 28 dagen.. (claira) dus ik ben daar deze maand mee gaan rekenen dus zou ik rond de 11e de eisprong hebben (niks gevoeld veel geklust). Nu heb ik gisteren een test gedaan (denk te vroeg) negatief resultaat, gisteren wel heel de dag menstruatiepijn erg chagerijnig.. Vandaag ontzettende steken rechts, gevoelige tepels (als ik ze aanraak).. Omdat ik geen idee heb hoelang mijn cyclus is zou dit dan, de eisprong zijn (misschien cyclus van 35 dagen), de innesteling of zou ik gewoon morgen of van de week ongesteld worden (dit moet ik natuurlijk afwachten) Groetjes
Hallo , het zou makkelijk gekunt hebben dat je innesteling gevoeld hebt,soms voel je hem maar hoef ook niet altijd je lichaam kan je vaak ook voor de gek houden dat je van alles kan voelen . witte afscheiding kan ook zwangerschap teken zijn maar ook dat hoef niet altijd te zijn kan ook zijn dat je ongi er aan komt. je loopt beetje gelijk met m'n ik ben 27 april ongi geworden cyclus van 27 dagen dit keer .ben benieuwd ik ga denk ik pas volgende week testen dit is me 2e ronde omdat ik vaak voor de nod nega krijg en toch dit keer wil wachten tot ik ongi word of hopelijk niet succes
@bibinijmegen: spannend ja ik voel nu niks meer en vanmorgen was mijn temp gezakt naar 36,7, en afgelopen zaterdag heb ik me niet kunnen in houden en getest maar die was dik negatief, had ik wel verwacht. ja morgen is mijn nod heb geen test meer in huis dus ik denk als ik vrijdag nog niet ong ben ga ik dan een testje kopen. dit keer heb ik denk ik wel de innestelling gevoeld en verder heb ik bijna geen afscheiding wel een beetje vochtig. en heb ik donkere tepels en steekjes. het is toch afwachten het kan alle kanten op. blijft spannend
Dank je wel voor de reactie. Ja inderdaad ik lees heel veel dat het lichaam je voor de gek kan houden. Ik ga inderdaad ook nog een keer testen na mijn NOD. Dit is ook pas de eerste ronde dus het lijkt me sowieso sterk. Goed bedankt heel veel succes en ik hoop natuurlijk dat het deze maand raak is voor je !!
Hallo dames! Ik heb mij vanacht nog aangemeld bij dit forum omdat ik net als jullie in onzekerheid zit. Ben al vanaf begin 2010 van mijn pil af en sinds een jaar nu bezig zwanger te worden. Nu is het alleen, ik voel me nu anders dan al die andere maanden. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen, heb 14 mei mijn eisprong gehad, en dit erg goed kunnen voelen. Nu heb ik al sinds vrijdag erg last van krampen in mijn onderbuik, net zoals die ik normaal heb een dag voor mijn maandstonden en mijn tepels zijn donkerder, ik ben moeier en slaap meer. Ook had ik dit weekeind meer afscheiding dan normaal. ik hoef pas de 28e ongi te worden dus vind dit raar. Houdt mijn lichaam me voor de gek of zou het deze keer raak zijn?? Groet...
@kelly oh dat is alleen maar fijjn dat je nu beter voelt dan voor heen ik zie dat je morgen kan testen Spannend en ga je het morgen ook doen ?of wacht je nog even ? ieder vrouw ebn ieder lichaam ervaart het wel anders in mijn eerste ronde dacht ik alles te voelen nu sta ik vrij nuchter in ik hoop het stiekum wel en anders kant je weet steeds wel weer dat je lichaam wel werkt ik heb nu sinds zaterdag blaasontsteking nu nog steeds zijn paar dagen verder @Livelovelaugh je lichaam kan je echt alle kanten opsturen alleen je moet er niet veel mee bezig zijn en nuchter blijven want als je dan nega test hebtvalt de test ook mee @miepeltje ik zeg aller eerst welkom blijf realisch vrij nuchter want de eerste ronde denk je vaak van alles te voelen succes
@bibinijmegen, ik ben nu al een jaar bezig, dit was mijn 11e rondje al, ik heb deze keer een ovulatietest gebruikt inplaats van de berekeningen op basis van een 28 daagse cyclus. En dankjewel