innestelingsbloed of menstruatiebloed. wel of geen test doen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kars, 27 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kars

    kars Actief lid

    27 mrt 2016
    150
    36
    28
    Hoi dames

    ik ben nieuw hier en zit met vragen. Afgelopeb dinsdag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden. Ik ben het nooit een dag later of eerder. Nu ben ik dus vorige week zondag al ongesteld geworden . 2 dagen eerder dus. Het kwam savonds op gang en dinsdag was het al weg. Normaal ben ik het 4 dagen
    Ik vraag mij dus af of ik nu zwanger ben of niet? Was dit dan misschien innesteling.? Het voelde wel echt al een ongesteldheid. Kramp enzo.
    Durf geen test te doen omdat ik bang ben voor maar 1 streepje.
    De dag voor dat ik ongesteld werd had ik toevallig al een test gedaan en die was negatief.
    Wat zouden jullie doen


    Gr kars
     
  2. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik neem zelf aan - ik ben ook 2 dagen te vroeg, dat bloed gewoon niet goed is. Innesteling is 5-10 dagen na bevruchting, dus niet nu je bijna ongesteld zou moeten worden.

    Bij bloed ga ik niet testen, zonde van je geld vind ik... Mocht je nou volgende week enorm misselijk zijn of pijnlijk borsten oid dan zou je dan nog kunnen testen.
     
  3. Bertje123

    Bertje123 Bekend lid

    15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Klopt niet helemaal. Als je een LF hebt van 10-12 dagen kun je best innestelingsbloeding hebben op de dag dat je normaal zou menstrueren. Dat is anders als je een langere LF hebt. Maar als je een LF van 14 dagen hebt en je hebt een innesteling gehad eerder die week, kun je zeker wel paar dagen voor NOD bloed verliezen (2 dagen eerder dus). Het kan nl ook wat langer in de baarmoeder zijn blijven zitten.

    Het zegt dus niets. Het enige dat je nu kunt doen is toch een testje. Je zou nu wel langer dan 14 dagen na je eisprong moeten zitten (mits je zeker weet wanneer je die gehad hebt).

    Ik durf niet te testen.... Schrijf je. Ik denk dat je maar beter zekerheid kunt hebben. Of je bent zwanger of niet en dan kun je je weer richten op je volgende eisprong en de kans vergroten dat je zwanger raakt. Je zit immers alweer op dag 9 van je cyclus (als je niet zwanger bent) en zou eens gaan beginnen met ovulatietesten. En anders zou je test nu echt wel positief moeten zijn.
    Succes!
     
  4. kars

    kars Actief lid

    27 mrt 2016
    150
    36
    28
    Hoihoi. Vandaag toch maar een test gedaan. Helaas geen streepje. Ergens weet je ook wel dat het waarschijnlijk niet zo is. Maar toch hoop je er zo op. Wij zijn nu 9 maanden bezig. Hoop dat het volgende maand raak is. Het lijkt wel of iedereen om je heen ineens zwanger word en kinderen heeft enzo. Soms word ik er wel heel verdrietig van

    Bedankt voor de reacties

    Gr kars
     

Deel Deze Pagina