Innestelingsbloeding in combinatie met krampen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melzwa91, 30 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melzwa91

    Melzwa91 Lid

    29 jun 2022
    6
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal, ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met een innestelingsbloeding op hetzelfde moment van innesteling. Ik had vandaag een druppel bloed in de wc ten grootte van een 2 euro munt en heb een paar keer lichtroze met afvegen. Ook had ik een licht kramp gevoel in buik en onderrug. Dinsdag zou ik ongesteld moeten worden en vandaag testte ik nog negatief met een action early test. Foto's van het bloed zijn bijgevoegd 20220730_184514.jpg
    Groetjes Melina 20220730_184514.jpg
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb geen eigen ervaring met innestelingsbloeding, maar ik weet wel dat je pas 2-3 dagen na de innesteling positief kan testen.
    Dus als gisteren je innesteling was, dan is het normaal dat je nog negatief test :).

    Weet je ook zeker hoeveel dpo je bent?
     
  3. Melzwa91

    Melzwa91 Lid

    29 jun 2022
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ja klopt zoiets! Ik had een positieve ovulatietest op de 18e, en 24 tot 48 uur daarna heb je eisprong. In mijn geval is het meestal 24 uur ongeveer. Dan ben ik vandaag 12 dpo en gister 11. Had vanochtend met opstaan ook nog bloed met afvegen, gewoon felrood en denk 3 keer een wc papiertje. Daarna is het lichtbruin gebleven en het is duidelijk steeds minder aan het worden.
     
  4. Melzwa91

    Melzwa91 Lid

    29 jun 2022
    6
    0
    1
    Vrouw
    Krampen zijn trouwens ook weg!
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    11 dpo pas de innesteling ia wel wat aan de late kant maar niet onmogelijk.
    Ik zou dan overmorgen even nogmaals testen mocht het nog niet zijn doorgebroken.
     
  6. IsabelD

    IsabelD Fanatiek lid

    1 sep 2019
    1.429
    1.073
    113
    Vrouw
    Heb je weleens vaker bruine afscheiding paar dagen voor je menstruatie?

    Ik had dat dus altijd, maar sinds een half jaar ongeveer begint het met rood bloed, weinig. En dan veranderd het in bruin en dan komt mijn echte menstruatie paar dagen later. Wat ik dus bedoel is dat het ineens kan veranderen hoe je menstruatie begint.

    Hopelijk is het bij jou een innesteling :)
     
  7. Melzwa91

    Melzwa91 Lid

    29 jun 2022
    6
    0
    1
    Vrouw
    Normaal begint hij bij mij met bruine smurrie met slierten en wat lichte stolsels soms. En dat kan dan 2 dagen van tevoren beginnen. Dit heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehad. De bruine afscheiding is nu ook weer compleet weg. Ik ben heel benieuwd!
     
  8. Matala

    Matala Lid

    4 jul 2018
    67
    79
    18
    Vrouw
    en hoe is het nu? :)
     
  9. Sugarsnap

    Sugarsnap Actief lid

    8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Ik had mijn innestelingsbloeding van de doorlopende zwangerschap pas met 6 weken zwangerschap. 2 weken later nog een keer roze verlies en erna geen bloed meer gezien

    Die ervoor zat voor mijn nod en bleef ik bloeddruppels verliezen en dat liep helaas dus niet goed af. Sowieso met negatief testen voor nod icm bloed nooit (blijvend) zwanger geweest.
     

Deel Deze Pagina