Hallo allemaal, Ik snap er niets meer van. Vrijdag negatief getest met MatCare. Vandaag nog eens getest met predictor. Na 5 minuten was er een duidelijk teststreepje en een controlestreepje te zien. Wij helemaal blij, natuurlijk. Daarna verdween het teststreepje zomaar. Alleen als ik de test in het licht hield, was er een heeeeeeel vaag streepje te zien. Echt heel onduidelijk. Bijna niet zichtbaar. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja, wat betekent dit? Zwanger of niet? Groetjes Natascha
Volgens mij is de test dan ongeldig? Het kan zijn dat je dan te weinig of teveel urine hebt gebruikt. Kwam die teststreep wel gelijk of ook pas na 5 minuten? Normaal is de testdtreep direct zichtbaar en komt de tweede streep binnen 10 minuten, daarna is een test niet meer afleesbaar. Morgenochtend even een nieuwe test doen?
het zijn inderdaad rot testen ik heb er ook 2 gebruikt en je moet niet op een streepje letten bij deze testen maar op een stip de achterste venster verschijnt alijd een stip en in t middelste moet er ook een stip komen dan ben je zwanger, komt er geen stip dan ben je niet zwanger Ook heb ik gehoord dat je deze testen pas moet gebruiken als je ECHT overtijd bent omdat deze pas heel laat de hcg in je urine meet. dus ik zou zeggen ga voor de clear bleu of de kruidvat eigen merk suc-6
hallo twigger82 De nieuwe predictor testen hebben wel gewoon een streep ik heb toevallig laatst zelf ook nog zo'n test gedaan en die was dus ook negatief en bleek dus ook niet zwanger te zijn. En natascha78 ik zou morgen gewoon even voor de zekerheid een nieuwe test halen en als die dan ook negatief is dan ben je waarschijnlijk niet zwanger en je kunt het beste binnen de aangegeven tijd de test aflezen want anders maak je jezelf misschien helemaal gek terwijl je niet zwanger blijkt te zijn. Ik had zelf de afgelopen periode ook een licht positieve test van het merk DA en daarna heb ik 2 testen van kruidvat gedaan en die waren negatief en daarna ook nog 1 van predictor en die was ook negatief, ik heb nog een echo gehad voor de zekerheid en daar was dus geen zwangerschap op te zien maar was wel 2 weken overtijd en had dus een cyclus van 48 dagen. Ik wens je heel erg veel succes en ik duim voor je op een positieve test. Groeten marlon
Hey meis Ow sorry dat wist ik niet Ik had er zaterdag 1 en die was met een stip nog en ik wist niet dat er ook andere waren, mijn excuses