Hoi Dames! Vanmorgen om 8 uur ging ik naar de wc en zag ik lichtrood bloed met slijm in mijn broekje. Ook met afvegen nog lichtroze/bruin afscheiding. Daarna veel geplast en ook veel slijm,maar geen bloed meer. Ik ben 15 april voor laatste x ongi geweest (1e dag ongi) Ik heb een erge onregelmatige cyclus, die vaak lang duurt. De pil heb ik nooit geslikt. Wat kan dit zijn? Een innesteling?? Graag jullie reactie!
als het niet voelt als een mestruatie en het is minder als normaal dat is het mogelijk een innestelings bloeding vaak komt die rond de datum dat je on moet worden dus dan kun je in deze dagen een testje wagen succes !!!!
Hoi! Het is pas 2,5week geleden dat ik ongi geworden ben. Daarom vind ik het zo raar. Heb verder nergens last van. Alleen meer slijmverlies. Het was echt vreemd vanmorgen. Lichtroze bloed,niet alleen met afvegen,maar het zat gewoon in mn broekje,aardig wat druppels...
Ik heb ook bruine en roze afscheiding gehad ongeveer een week na mijn eisprong en bij mij was het wel raak. Maar ik heb ook wel gehoord dat het van de eisprong zelf kan komen. Spannend! Ik duim voor je!
Ik snap er echt niets van. Helemaal geen lichtroze/bruine afscheiding meer gehad. Maar vanmorgen ga ik wel heel vaak naar de toilet. Ben ik net geweest,moet ik weer. Het is ook niet weinig wat er uit komt. Niet pijnlijk en ook niet extreem gedronken.??? Kunnen jullie dit rijmen?? Met het lichtroze bloedverlies van gister.
Ik zit precies in het zelfde schuitje.. Wat jij beschrijft heb ik sinds gisterenavond en vandaag!! Nu is het over. Wanneer ga je testen?
Ik ben al drie maanden van de pil af, maar niet ongesteld geworden.. Wel geklust.. Toen ik dit gisteren had dacht ik.. Dit is absoluut geen ongesteldheid!
Okay, Het kan net zo goed als bij mij een ovulatiebloeding zijn,wat sommige vrouwen hebben. Heb het zelf ook nooit gehad. Aangezien ik 15 april nog ongi geweest ben,en dat was een normale ongi,van zo'n 5 a 6dagen. Ik denk dat ik nog 2 weken wacht, met testen. Ik weet dat je lichaam je erg kan bedriegen,dus ga me maar niet vastpinnen op een evt innesteling. Misschien zit het bij jouw vandaag of morgen nog wel door. Heb je verder nergens last van? Ongikrampen oid. Was het bruin of licht roze afscheiding? groetjes Marielle
Licht roze. Ja idd het kan ook bloed van de eisprong zijn.. Er zat ook slijm bij.. Ik heb geen krampen. Ik voel mij zelfs erg goed. Als ik ongesteld word ben ik niet vrolijk en ben ik ziek. Ik voel het dagen van te voren aan mijn borsten dat ik ongesteld word. Nu helemaal niks..
Als ik 14 dagen na het bloedverlies telt moet ik a.s. zondag mn ongi krijgen. Nu vroeg ik me weer af of je een bloeding voor of na de eisprong krijgt?? Hoop natuurlijk dat ik een positest in mn handen mag krijgen volgende week!!!
Hoihoi, 5 mei hebben mijn vriend en ik seks gehad. afgelopen zaterdag en zondag kreeg ik een donkerrode afscheiding, meer bruin eigenlijk en heel weinig. Dit duurde twee dagen. Normaal zou ik dan ongesteld moeten zijn. Wanneer kan ik testen? mvg
Hoi Marielle, heb je al getest??? GeertJJ, je kan met sommige testen al vanaf 4 dagen voor je NOD testen en met andere vanaf je NOD.
Ha Dames, Ik heb zojuist om 11.30uur een positieve test in mn handen van kruidvat 2 --> 5 euro!!!!!!!!!!!!!! Zijn deze betrouwbaar??? Ben op van de spanning!! Reageer aub snel!!
Ja deze ijn heel betrouwbaar.. laat anders even een foto zien in het topic ovulatie en zwangerschapstesten.. daar zijn de experts.. maar die testen van kv zijn erg duidelijk..en betrouwbaar.. 2 strepen is zwanger.... GEFELICITEERD!!!!
Dat lukt me niet! Maar hij was al binnen 1 minuut donker gekleurd. En op dit moment,maar het is nu wel al zo'n 2 uur geleden zijn ze allebei dezelfde kleur. (Maar het moet natuurlijk binnen 5 minuten). Heb zelf ook wel is negatief getest met deze testen. Maar ik doe morgenochtend voor de zekerheid nog een digitale. Die waar de weken bij staan.