Innestelingsbloeding??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yinthe, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pasjuh en hoe gaat ie bij jou? Wat een geduld als jij kunt wachten tot woensdag! Of toch nog even langs de winkel gegaan vandaag voor een test?

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

#22 schaapie123, 24 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2018
    even een vraagje.

zal even kort neerzetten

sep 201 spiraal laten verwijderen, begin maart ongi geweest, maar stelde niet veel voor, daarna niet meer.
    echo laten maken daar was te zien dat mijn eitjes niet werden afgemaakt.
    dus pillen mee gekregen om mijn ongi op te wekken. die werkten eerst niet.
    vorige week toch nog ongi geworden ( 9 t/m 16 juli) en de 18de ei spronggehad.

gisteren dacht ik dat ik weer ongesteld was geworden, maar het is bruine afscheiding en soms wat lichtroze, vandaag ook weer wat maar veeeel minder, gisteren was het al niet veel, meeste met afvegen na het plassen.

kan dit innesteling zijn?? zou ik deze week dan al kunnen testen?

1aug afspraak in de kliniek(vruchtbaarheidkliniek)

3. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken dat wel, testen kan nog niet dat is te vroeg. Zo was ik anderhalve week lang aan het wachten...erg he!
    En voor een ongesteldheid is het ook veel te vroeg. Misschien is het wel innestelen inderdaad.
    Ik heb ook innestelbloed gehad, lichtroze bij het afvegen en 3 dagen later nog een keer. Uiteindelijk 2 weken later toe ik kon testen, was ie positief! Maar heb toen een vmk gehad. Succes!

4. schaapie123

nog 1,5 wk wachten poeh, denk dat ik zondag ga testen aangezien ik maandag naar de kliniek moet, zal dan denk ik ook wel een echo krijgen omdat ze toch willen zien hoe mijn eitjes nu zijn

5. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dan zit je een paar dagen er voor, wie weet geeft de test dan al wat aan. Bij mij deed clear bleu en Predictor in ieder geval nog niets, maar 2 voor 5 euro van kruidvat was hartstikke gevoelig!

6. schaapie123

ik zal die van kruidvat gaan halen van de week. hoor daar idd hele goede verhalen over. heb zelf 1 van clearbleu liggen

7. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Jela.
    Wat jammer voor je dat het toch niet raak is... Wat wil je graag he, zeker na een mk! Ik heb er de vorige keer 10maanden op moeten wachten, hoewel ik de eerste 6maanden niet echt mezelf was, erg last gehad van de eerste mk!
    Ik ben een beetje in de war nu... heb gisterochtend een test gedaan (nee, kon niet meer wachten tot woendag ;)) en die was negatief en dat verbaasde me enorm eigenlijk. Heb zo'n rugpijn, dat heb ik anders nooit en ook veel last van mn buik.
    Maar gisteravond ineens wat bloed met afvegen en vandaag een veeg bruinige afscheiding, maar verder niets!
    En ook dit heb ik nooit, ben echt heel regelmatig. Vond die bruinige afscheiding van dinsdag ook al zo vreemd!
    Maar misschien dat de ongi er toch aan zit te komen??? Dat zou wel weer balen zijn zeg... Maar 's zien wat de komende dagen brengen.
    En Yinthe? Jij wel goed nieuws? Vandaag is jouw NOD toch?
    Succes maar weer en Jela, bedankt voor je interesse!
    Groetjes Pasjuh.

8. schaapie123

hier gaat het volgens mij ook mis, verga van de buikpijn en had veel sijmafscheiding(doorzichtig) ik ben bang dat er weer een sterretje is geboren

9. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pasjuh wat jammer dat je een slecht voorgevoel hebt. Inderdaad bij mij begon het ook op die manier, precies zoals je omschrijft. Jammer! Maar er is altijd hoop! Toch hoor je vaak plots een positief einde aan de 'bruine vegen en bloed/slijm verhalen'.... Zo spannend! Wie weet!

Denemarkw: echt krampen? Als het echt zo'n zeer doet dan weet ik het ook niet, maar trekkende pijn en ongesteldheidgevoel (licht dan) dat is een ander verhaal. Het geeft weer echt zo'n rot gevoel he! Toch sterkte!

10. schaapie123

korte update, oorzaak van de buikpijn, mijn spastische darmen........ dus ongerust gemaakt om niks. ben vandaag erg misselijk:D dus weer positief

11. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes er is weer hoop Denemarkw! Ik ben alweer bezig met tellen wanneer er weer eens flink geklust gaat worden, oh wat erg zeg!

12. schaapie123

hahahaha, mijn man kreeg gewoon een ei op zijn bord en dan wist hij hoe laat het was hahahaha:)

13. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha! Ik voel vandaag ineens weer van alles. Zou dat kunnen dat je na je menstruatie al heel vroeg (3 dagen later) een eisprong kan hebben? Dat is toch veel te snel?
    Ovulatietestjes zijn onderweg per post...gaan we ook maar eens mee beginnen. Alle beetjes helpen..haha

14. Yinthe

Yinthe Lid

17 jan 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Hier is helaas de rode zee los gebarsten!! Had dit echt niet verwacht. Soms verlies ik wel eens de hoop, pff, zijn nu 10 maanden bezig en nog niets. Denk dat ik het een beetje los moet gaan laten, misschien zal het dan beter gaan.

Voor iedereen die nog vol spanning zit te wachten, succes

Liefs

15. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yinthe dat meen je niet! Oh wat jammer zeg, wat wordt je geduld toch op de proef gesteld. Heel rot voor je/jullie!

16. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.
    Ook hier inmiddels toch echt begonnen...
    Zo apart als het de afgelopen week is gegaan, is mijn ongesteldheid nog noooooit geweest!
    Maar nu dus weer op naar de volgende ronde.
    Snap dat je de moed een beetje aan het verliezen bent hoor Yinthe, das hier ook wel. Tenminste.... het zwanger worden vergt een hoop geduld, maar dan moet het ook nog goed gaan. Zal van een volgende positieve test nog wel blij worden, maar dan begint de spaninnig pas te komen.
    Succes iig en de hoop niet opgeven hoor!
    Groetjes Pasjuh.

17. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pasjuh wat jammer! Wat zenuwslopend! Ik vind het ook behoorlijk stressvol allemaal! En hoe in godsnaam is het mogelijk dat mensen zeggen: je moet er niet mee bezig zijn! HOE doe je dat?? Ik zit weer in de 'mik week' de leuke week van het geheel, althans voor ons nog wel.

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi meiden, mag ik meepraten en wat vragen?

heb sinds vrijdag dat ik de hele dag boer, had ik bij mijn 1 e ook.
    al een week krampen in onderbuik.
    Nu had ik afgelopen zaterdag iets bloed met slijm, en zondag weer. het was bij het afvegen.
    Maandag niks, en vandaag veel afscheiding met iets bloed.
    Kan dat bij innestelling, paar dagen veegje, 1 dag niet, en dan wel.
    En ook dat slijm, met innestelen?

ASlvast bedankt

xxx

19. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    #39 Versluis, 2 aug 2011
    Laatst bewerkt: 2 aug 2011
    Ik heb vorige week dinsdag (op mijn verjaardag nog wel) waarschijnlijk mijn eisprong gehad en zojuist had ik dus ook bruinverlies op het toilet. Gepaard met al een week een onbestemd gevoel in mijn onderbuik, ook vorige week hier en daar een steek in mijn buik gevoeld. Ik zou komende maandag of dinsdag ongesteld moeten worden, dus ik probeer dapper vol te houden om niet nu al te testen, ik heb zelf namelijk niet zulke goede ervaringen met zo vroeg testen.

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik dus ook zo'n vraagje..

Donderdag moet ik ongie worden en maandag (gister) begon er wat bruinverlies te komen. Vandaag ook maar geen helder bloed.. Heb ook ongiegevoel en de hele tijd het idee dat het is doorgebroken, maar als ik dan naar de wc ga blijkt er niets te zijn als iets bruin...
    Normaal ben ik nooit eerder dan de 28 dagen!
    Kan dit nog een innesteling zijn of zit ik tegen mijn vervroegde ongie aan te kijken?

Deel Deze Pagina