Innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mam222, 4 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam222

    mam222 Lid

    4 aug 2019
    23
    15
    3
    Vrouw
    Ik ben onregelmatig ongesteld, meestal word ik het rond de 31-33 dagen en dit begint altijd met twee dagen bruine afscheiding en daarna word ik 'gewoon' ongesteld. Nu had ik op dag 25 een beetje roze/rood bij het afvegen en sindsdien alleen soms wat rood, meestal bruin met afvegen. Dit is nu al vijf dagen zo. Er breekt dus geen menstruatie door. Vanmiddag heb ik getest en dit was negatief. Kan het toch een innesteling zijn?
     
    margarethd vindt dit leuk.
  2. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Zonder je eisprong te weten kunnen wij er weinig over zeggen. Kan je menstruatie zijn, kan een tussentijdse bloeding zijn, kan ovulatiebloeding zijn en ook innesteling. Is het een innesteling, dan zou je over twee a drie dagen al een streepje op een zwangerschapstest moeten zien. Maar ik verwacht zelf dat dit je menstruatie. Innestelingsbloeding komt namelijk vaker niet dan wel voor.
     
  3. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Kan heel goed hoor, ik bij 2 zwangerschappen gehad en testte pas veel later positief (ik dacht nl gewoon ongi te zijn geworden, zij het minder heftig en minder lang). Je zou over een paar dagen nog n keer kunnen proberen.
     
  4. margarethd

    margarethd Fanatiek lid

    16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Dat zal je even moeten afwachten. Hoe hevig bloed je normaal met menstruatie? 5 dagen een innestelingsbloeding is volgens mij wel erg lang.. tevens heb ik er niet veel verstand van dus misschien kan het wel. Zou over 2 of 3 dagen nog is testen.
     
  5. mam222

    mam222 Lid

    4 aug 2019
    23
    15
    3
    Vrouw
    Normaal heb ik twee dagen van tevoren bruin bij afvegen, oud bloed dus. En daarna drie a vier dagen heftig bloeden en dan neemt het weer af. Voor een innestelingsbloeding leek het mij ook lang inderdaad maar het is zo vreemd omdat het zo vroeg kwam en het maar niet doorzet. Inderdaad over een paar dagen anders weer testen. Bedankt voor je reactie!
     
    margarethd vindt dit leuk.
  6. mam222

    mam222 Lid

    4 aug 2019
    23
    15
    3
    Vrouw
    Spannend!! Het kan dus alle kanten op. Ik ga over een paar dagen maar weer testen dan
     
  7. Meisjeeigenwijsje

    Meisjeeigenwijsje Actief lid

    16 jun 2019
    446
    388
    63
    Vrouw
    Ik heb er geen ervaring mee maar wel eens gelezen dat een innestelingsbloeding een paar dagen aan kan houden met licht bloedverlies. Ik zou idd over een paar dagen nog eens testen of op de dag dat je je menstruatie verwachte! Ik hoop voor je dat er fan nog een positieve test uitkomt!
     
  8. mam222

    mam222 Lid

    4 aug 2019
    23
    15
    3
    Vrouw
    Bedankt!! Ik hoop het ook. Vrees het ergste :( Maar ik houd je op de hoogte
     
  9. Meisjeeigenwijsje

    Meisjeeigenwijsje Actief lid

    16 jun 2019
    446
    388
    63
    Vrouw
    Ik ben benieuwd en duim voor je mee! Wanneer wil je testen?
     
  10. mam222

    mam222 Lid

    4 aug 2019
    23
    15
    3
    Vrouw
    Dankjewel!! :) Ik denk dat ik het morgenochtend nog een keer probeer. Maar ik ga maar nergens van uit, het is bij mij altijd wel een rommeltje met menstruaties, maar dit keer is het wel heeeel vreemd!
     
    margarethd en Meisjeeigenwijsje vinden dit leuk.
  11. mam222

    mam222 Lid

    4 aug 2019
    23
    15
    3
    Vrouw
    Helaas weer negatief☹️
     

Deel Deze Pagina