Innestelingsbloeding?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anoniempje16jaar, 26 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje16jaar

    Anoniempje16jaar Nieuw lid

    26 nov 2021
    2
    0
    1
    Vrouw
    Goedenavond ik ben een meisje van 16 en ben wanhopig opzoek naar advies ik moest de 23ste ongesteld worden en werd dit de 24ste terwijl het altijd precies op tijd is ik menstrueer altijd 5 dagen waarin het langzaam opbouwt en afbouwt nu ben ik de 24ste begonnen het begon middelmatig dag 2 waren waren het alleen rode druppels in de wc met afvegen en een paar in mijn maandverband en vandaag dag 3 is het weinig tot niks meer licht roze druppels met donker bruin/rood bloed bij afvegen (door heel de dag door lagen er misschien 5/6 druppels in mijn maandverband) terwijl dit nooit zo was mijn vriend en ik van 4 jaar gebruiken geen condoom en ik gebruik nu sinds 2 maanden geen pil meer kan iemand bij hiermee advies geven over wat het zou kunnen zijn voor ik allemaal dingen in mijn hoofd haal
     
  2. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Menstruatie kan wisselend zijn. Ik heb soms ook 2-3 dagen en dan alleen dag 1 het hevigste en verder niet noemenswaardig, maar laatste keren ook menstruaties gehad waarbij ik 2 dagen het gevoel had dat ik geen bloed meer in mijn lichaam had.

    Het enige waarmee je zwangerschap kan uitsluiten is door een test.

    Action verkoopt relatief goedkope testen. :)
     
  3. Meisjeeigenwijsje

    Meisjeeigenwijsje Actief lid

    16 jun 2019
    446
    388
    63
    Vrouw
    Ben je toevallig gevaccineerd afgelopen maand? Dat kan je cyclus en menstruatie in de war schoppen. Verder kan zoals hierboven aangegeven alleen een test zekerheid geven of je wel of niet zwanger bent. Daarnaast zou ik adviseren dat als je niet zwanger wilt worden, het mij verstandig lijkt om toch weer aan de pil te gaan of om condooms te gebruiken. Dit is puur advies, niet om je de les te leren hoor! Succes ermee iniedergeval!
     
  4. Anoniempje16jaar

    Anoniempje16jaar Nieuw lid

    26 nov 2021
    2
    0
    1
    Vrouw
    super bedankt voor jullie reactie ben niet gevaccineerd dus daar kan het niet aan liggen hopelijk is het gewoon mijn menstruatie en ik ga inderdaad weer aan de anticonceptie
     
  5. Dominique87

    Dominique87 Bekend lid

    28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Ik zou eerst eens terug denken aan anti conceptie alvast. Ook heb ik dit eens gehad en was ik niet zwanger
     

Deel Deze Pagina