Innestelingsdip 7/8 dpo

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door TTCfirstbaby, 27 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TTCfirstbaby

29 jul 2022
    37
    17
    8
    Vrouw
    Even wat context!
    Ondertussen hier ronde 10. Al heel wat laten testen bij mijn partner en bij mezelf en eigenlijk is alles goed. Deze maand had ik HSG, eisprong was vroeg en ik kreeg antibiotica tegen een bacteriële vaginose.

Soms houd ik na mijn eisprong temperatuur bij en soms niet. Deze keer ziet die er zo uit (zie afbeelding). Ik heb op 7/8dpo een temperatuursdip van bijna 0,5. Gisteren had ik ook een hele dag kraampjes links onderin mijn buik.

Iemand ervaring mee die uiteindelijk zwanger bleek?

Bijgevoegde bestanden:

2. Beppiejapie

11 mei 2023
    63
    22
    8
    Vrouw
    Hoi, ik heb geen ervaring, maar had gisteren op 7DPO ook een flinke dip in temperatuur; van 36.7 naar 36.4. Vanochtend (8DPO) getempt met 37.0 en dus 0.6 gestegen! Dus wie weet wat er nog kan gebeuren :)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.749
    15.512
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe temp je?

4. TTCfirstbaby

29 jul 2022
    37
    17
    8
    Vrouw
    ‘s Morgens als ik mijn ogen open doe. Vandaag uurtje vroeger dan dagen ervoor. Maar wel altijd meteen meteen na het wakker worden. Maar mss maakt dat uurtje wel een verschil. Maar niet zoveel veronderstel ik. Duidelijk wel een dipje..

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.749
    15.512
    113
    Nabij Utrecht
    Maar wel rectaal dus?
    En ook elke dag op dezelfde tijd ook op vrije dagen? En slaap je evenveel uren elke nacht?

6. TTCfirstbaby

29 jul 2022
    37
    17
    8
    Vrouw
    Oraal. En slaap zeker niet elke nacht even lang. Dat is het me allemaal niet waard. Ik doe het ook niet elke cyclus.. Gebruik het vooral om ovulatie te bevestigen en af en toe doe ik eens voort. Zo’n grote daling had ik nog niet eerder.. Maar kijk. Altijd afwachten e!

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.749
    15.512
    113
    Nabij Utrecht
    Okay, dan is dat hoogstwaarschijnlijk de reden vam de dip.
    Oraal tempen is namelijk erg onbetrouwbaar om je ei mee te vinden omdat je nooit kan weten of je bijv de hele dag met je mond open hebt geslapen of juist dicht etc.
    Dat veranderd de omgevingstemperatuur en dus ook de gemeten temp in je mond.

Als je ook ovulatietesten gebruikt zou ik stoppen met tempen en alleen vd testen uitgaan.

8. Beppiejapie

11 mei 2023
    63
    22
    8
    Vrouw
    En als je elke dag rectaal op hetzelfde tijdstip tempt? Dan zou de dip een innesteling kunnen zijn?

Deel Deze Pagina