ik kon hier niet een topic over vinden dus iemand hier wel een topic over gevonden wil ik het graag weten hoeveel dagen voor je nod heb je een innesteling?
heb ik je net verteld in je andere topic! 5-10 dagen na je eisprong! Het ligt eraan hoe lang jouw lutheale fase duurt (dus hoe veel dagen je tussen je ei en je ongi hebt) om te kunnen bepalen vanaf hoe veel dagen voor je ongi er een innesteling kan plaatsvinden.
hahaha oke maar ik weet niet wanneer ik mijn ei sprong heb gehad dus misschien hoeveel dagen voor mijn nod kan het zijn?
als je uitgaat van een gemiddelde lf van 14 dagen zou het kunnen vanaf 9 dagen voor je nod. Maar lieverd, je ongi wordt opgewekt door de provera. Zelfs al heb je een eitje gehad dan wordt íe waarschijnlijk nóg afgedreven.
oh mijn gyn zei van niet daarom wou ik wel provera hebben anders niet wat een dikke e*kel dan jezus dat mag een gyn toch niet doen
oke bedankt voor je hulp oh dit vind ik wel gemeen van hem maar ja we wachtn de andere cyclussen wel af met clomid jij succes met de zwangerschap en gefeliciteerd meid liefs
omdat ik de laatste cyclus 47 dagen had en hij zei dan wekken we het wat eerder op dan kun je eerder met clomid beginnen ik zei alleen als ik dus wel een ei kan krijgen en niet schadelijk is voor mijn baby als ik zwanger raak nee zei hij nergens schadelijk voor
je neemt het idd normaal gesproken ná je eisprong pas in en het kan idd ook geen kwaad voor een baby. Maar weet je wel zeker dat je het ná je eisprong hebt ingenomen dan? Want als je al bent begonnen voor je ei zijn (volgens mij hoor) de omstandigheden in de baarmoeder niet meer optimaal om als bevrucht ei-celletje in te nestelen Pin me er niet op vast hoor! Maar ik denk echt dat je op je onttrekkingsbloed wacht n.a.v. de provera. Maareh..ik moet naar bed Alvast succes met de clomid!
ik ben op dag 14 begonnen met provera dus nee dnek niet dat ik dan mijn ei sprong heb gehad heb ik pas op dag 20 ongeveer lekker slapen