onze dochter sliep altijd perfect (oke als baby kon ze er ook wat van, na 3mdn was het over) maar sinds een aantal dagen is het schreeuwen, echt schreeuwen als ze haar bed ziet. haal je haar eruit is er niks aan de hand, maar zodra je richting het bed gaat is het fouteboel. vanavond heb ik een tijdje naast haar bed gezeten met licht aan, was niks aan de hand, maar zodra het licht uit ging was het meteen drama. dus ik snel naar de winkel nachtlampje halen (vriend met haar in de weer) dat leek even te helpen, maar zodra we weg gingen was het meteen weer mis. ze is nu stil. maar intotaal ruim1,5 uur bezig geweest. ze huilt eigenlijk nooit snel in bed, dus tegenwoordig gaan we best snel naar haar toe, vooral als ze zo schreeuwt dat doet ze nooit (zelfs niet met drifbui) voorheen huilde ze wel vaker vooral met inslapen, maar dat was ander soort huiltje, en dat was ook snel weer over. ze huilt over het algemeen heel weinig in bed, mijn moeder dacht dat ze misschien een nachtmerrie heeft gehad. heeft iemand nog tips???
Hoi Ik wou dat ik je kon helpen ik heb het met me zoontje van16 maanden tot 13/14 maanden sliep hij goed, ook als baby niks aan de hand Hij wil ook niet meer slapen in zijn eigen bedje. we moeten hem echt in slaap maken in onze arme of ons bed en dan heeeeeeeeeel voorzichtig over hevelen. vaak wordt hij dan na 1 a 2 uur weer wakker! zodra je hem dan weer bij je neemt is er niks aan de hand het beste slaapt hij in ons bed, maar ja als we dat toestaan heb ik er straks 3 in me bed xxx (sterkte)
gisteren heeft ze idd in ons bed gelegen, een uurtje, ze zat te knikkebollen, toen kon ik haar wel weg leggen, alleen rond half 5 was het weer drama, ben niet heen gegaan (lichaam reageerde niet) na 10 min was ze weer stil. ik hoorde haar net vrolijk kletsen, dus kruis mijn vingers...........(helemaal omdat we dinsdag op vakantie gaan) ik wil jou ook sterkte wensen
Amber deed dit geisteravond ook opeens! Zat zichzelf helemaal overstuur te krijsen, doet ze anders nooit. Een nachtmerrie kan niet, want ze had nog niet eens geslapen. Bij ons op de arm geen probleem, maar in bed gelijk weer drama. Ik heb haar toen maar een kwartier laten huilen, toen was ze stil. Na een uur wilden we even kijken of ze wel goed lag. Komen we haar kamertje in, zit mevrouw gewoon nog rechtop in bed. We vonden het gewoon zielig, had ze al die tijd wakker gezeten. Haar plat gelegd, en toen heeft ze wel de hele nacht geslapen (wel veel zuchten in haar slaap). Vanavond ging ze gelukkig weer rustig slapen! Zou er niet aan moeten denken dat dit (weer) nachten gebeurd. Vanaf 8 maand heeft Amber 20 weken 's nachts gehuild, was slopend! Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen! Is echt zwaar om je kindje zo te horen/zien huilen, maar je hebt je eigen nachtrust ook zo nodig!
Mijn zoontje heeft ook af en toe zijn periodes. Dan wordt hij bijv ineens huilend wakker snachts. Hup naar boven en dan effe wat drinken geven een beetje troosten. Alles is dan goed. Weer het bedje in gaat hij weer huilen, nou weer eruit en dan lachen he, en wijzen naar dingen dat hij bijv een muziekje wil horen. Maar dat gaat er bij mij niet in. Dan krijgt hij een lekkere dikke kus en ik zeg slaap lekker en leg hem neer. Dan huilt hij wel weer maar dan laat ik hem gewoon even gaan. Maar je moet maar eens de tijd opnemen anders. Soms denk ik zoo hij huilt al lang en dan is het net 2 min. Mijn zoontje huilt nooit langer als 5 min. Want dan slaapt hij alweer als een roosje