Na Wat verschrikkelijk, de bank is te donker en voor het raam. En ik had zo mooie trap.. Vraag ik me af: wat soort interieur hebben jullie. En wat zou je willen veranderen? Ik verander best vaak qua inrichting, al is het in dit huis wel wat minder. Voor jullie beeld: ik heb een betonlook laminaatvloer (door heel het huis, want dat oogt rustiger) Een lange blauwe bank (niet voor het raam, want dat past niet), er hangen aan de muren grote zwart-witte posters van oude filmsterren in zwarte lijsten. Houten kasten uit Spanje, en de visgraat komt bij mij terug in de eettafelblad. Muren deels wit, maar dat komt omdat ik 6 meter hoge muren heb. (En die wil je niet verven) en ja ook 6 meter hoge ramen. Veranderen: de bank. Niet vanwege de kleur, maar hij zit/ligt niet altijd lekker. Maar dat komt meer omdat ik constant thuis ben (en langdurig ziek) En er is nog een projectje boven, thuiskantoor en puberslaapkamer. Wat meubels schuiven, en een likje verf.
Wij hebben een vissengraat vloer, zwarte keuken. Beige bank en eettafelstoelen. Walnoot houten meubels. Voor nu ben ik aardig tevreden . We hebben alleen 1 muur behangen in een kleur in de woonkamer, die wil ik heel graag weg en ook gewoon een rustige kleur. Boven hebben wij nog nooit goed aangepakt, dat gaat aankomend jaar gebeuren.
Ik zou momenteel niks willen veranderen. Maar woon ook 'pas' sinds vorig jaar Mei in mijn nieuwe woning. Ik heb een houtlook vloer, beige/whitewash meubels met houtlook bovenkanten en zwarte handgrepen, een bruine bank en bruine eetkamerstoelen. In de woonkamer op 1 kleinere muur behang met bloem motief, andere muren in de woonkamer en in de keuken een beige/bruintint. De muur bij de eettafel een lichtere tint beige. Bij de bank ligt een rond vintage roze vloerkleed, bij de eettafel hetzelfde kleed alleen dan rechthoekig. De trap is in de woonkamer en die heb ik lichtroze geschilderd. Voor de ramen in de woonkamer heb ik witte glasgordijnen en in de keuken een oudroze vouwgordijn. Boven wil ik wel nog dingen aanpakken, op de overloop moeten de muren en kozijnen nog geschilderd worden.
Ik wil helemaal niets veranderen. Wij wonen net 6 weken in dit huis. Ik ben heel blij met hoe het nu is! Naturel eiken pvc, grote zwarte stalen glazen schuifdeuren, witte muren behalve in de woonkamer 1 wandje salie groen. Keuken is salie groen met hout. Grote naturel eiken tafel, 10 witte stoelen er omheen. Een grote grijze bank (voor het raam) en 2 relaxfauteuils. 1 in de keuken en 1 in de woonkamer Enige puntje is dat we aan de akoestiek in de keuken nog wat moeten doen
Voor nu niks. Ik heb een naturel eiken laminaat vloer, zand kleurige muren, een roze hoekbank, en een mango houten ronde salon en eettafel met zwarte poten en er hangen groene inbetween gordijnen. De bank staat voor het raam aan de achterzijde van de woning. ik heb nog niet zo lang geleden de huiskamer omgedraaid. De bank stond eerst aan de voorzijde van de woning en de eettafel aan de achterzijde. Nu staat de bank dus aan de achterzijde en de eettafel aan de voorkant van de woonkamer. We vinden dit allemaal veel prettiger.
Heb je even? We wonen nu ruim 18 jaar hier en al die tijd is er niks meer aan de woonkamer gedaan. Die is dus wel weer aan een upgrade toe. We zijn op dit moment bezig met de overlopen en de trappen. Muren moeten geverfd (eerst moet er nog vliesbehang op) en er moet nieuwe vloerbedekking op trappen. Ook de bijkeuken is hard aan een opknapbeurt toe. Ik weet eigenlijk niet wat ik eerst gedaan wil hebben: de bijkeuken of de woonkamer. De kinderen willen graag de woonkamer, maar ik ben nogal praktisch ingesteld en denk dat ik meer gemak heb van een opgeknapte bijkeuken We zitten niet voor schut hoor, maar even weer wat anders op de muren en de vloer zou wel mooi zijn. We hebben in die 18 jaar beslist niet stil gezeten, de slaapkamers zijn nogal eens gewisseld. Dat was nodig door opgroeiende kinderen en slaapkamerwissels. Badkamer en keuken zijn gelukkig nog wel prima. Het grootste probleem is gewoon tijd tekort.
Wij willen over een jaar of 2 de inrichting gaan spiegelen. Ook een nieuwe vloer. Groen/natuurtinten blijft de basis, daar raak ik maar niet op uitgekeken. Maar verder weinig VT (geen visgraat, geen stalen deuren). En geen hoekbank. Ik snap al die trends niet. Een hoekbank is toch alleen maar onhandig? Je kunt nooit 'normaal' zitten in die hoek.
onze salontafel is best beschadigd, dus nieuwe salontafel. verder hebben we recent nieuwe keuken, eethoek en de meubels zijn ook nog niet heel oud, dus eigenlijk weinig echt te veranderen. we willen nog wel wat kleur op de muur. iets met leger/mos groen en iets meer zand kleur. Onze vloer is een prachtige eikenhouten vloer, de keuken heeft gave terracotta deurtjes. we gaan wel nog tegeltjes op de muur toevoegen in de keuken. dat geeft het wat meer sfeer. de wc moet ook eens opnieuw gedaan gaan worden. nieuwe WC en doorspoel unit, nieuwe tegels. De trap gaan we verven, deze is na 13 jaar wel een keer toe aan een nieuwe laag verf. Verder moeten we de slaapkamer van de oudste echt wel gaan updaten naar een tiener kamer, dus leuke nieuwe kleur op de muur, gaaf bureau, en grotere kleding kast. Wij zijn altijd bezig met dingentjes. vinden we ook gewoon leuk. nieuw kleurtje, ander kastje etc. de basis moet wel goed zijn natuurlijk. maar wat dingen afwisselen, of een muur verven is altijd leuk, en maakt direct veel verschil.
We hebben sinds kort een prachtig nieuwe keuken met kookeiland en een nieuwe badkamer Dat kostte behoorlijk veel geld ook al hebben we het meeste zelf gedaan nu wil ik de tuin nog opknappen Is niet heel erg aan vervanging toe maar ik hou van netjes Maar eerst even de spaarpot bijvullen
Ik wil alles veranderen want alles is oud en niet meer mooi. En goed nieuws: we gaan in maart verhuizen en as we speak buigen de interieur stylisten zich over mijn woonkamer keuken en slaapkamer Dus over een poosje heb ik een prachtig interieur.
Gelijkvloers is alles in orde. Boven zou ik wel eens een andere vloer willen maar dat is geen noodzaak. Douche en dakkapel komen ze doen en dan houd het op en mogen we trots zijn op alles wat we hebben .
Poeh heb je even? Wij leven eigenlijk in een kringloop interieur, we hebben 1 kast nieuw gekocht 15 jaar geleden. En verder is eigenlijk alles gekregen of kringloop. Ok, de trolley is van de ikea. Maar goed, we moeten nodig een nieuwe bank, stoelen, en alles schilderen (houtwerk). Qua stijl vind ik het wel leuk, we hebben groene muren, veel planken met plantjes, houtkleur met zwart en grijs. We hebben net alle muren geschilderd en een nieuwe vloer erin, daar ben ik wel heel blij mee.
Ons interieur is een beetje Scandinavisch modern als ik er iets op zou moeten plakken. Ik zou beneden onze vloer willen veranderen. Niet omdat ie lelijk is, hij ligt er nog maar 2.5 jaar, maar omdat hij superslecht gelegd is. Tegels kraken en bewegen. Maar dat zou ons weer superveel geld kosten voor ongeveer 100m2 (aannemer met de noorderzon vertrokken dus kunnen we niet aansprakelijk stellen). En boven hebben we nog enkele kamers niet af, die zouden ze ook wel mogen doen Maar die storen me minder, dat komt ooit wel eens. Verder best tevreden. Het enige wat ik echt echt echt lelijk vind is ons overdekt terras, met van die lelijke grijze snelbouwsteen en donkerbruin hout, en golfplaten als dak. Dat wil ik echt als volgende aanpakken, ooit eens.
Bijna alles klopt nu in de woonkamer/keuken maar ik wil graag nog nieuwe barkrukken en andere lampjes boven de keuken. We hebben een mix van donker houten tafel en dressoir, marmer salontafel, ronde vorm bank, Japandi kleed, grijze keuken en alle muren hebben een beige tint. We hebben net een nieuwe badkamer (beige, koper en bruin) en gaan nu de rest van de bovenverdieping aanpakken. Dat wordt dezelfde stijl als beneden. Ze noemen het sad beige maar wij worden er heel rustig en blij van.
Heel mooi! Ik heb ook echt veel beige/bruin. Hou daar echt van. Hoor ook van iedereen dat mijn huis echt rust uitstraalt. Babykamer heb ik ook in die tinten. Heerlijk rustig.
In het voorjaar wil ik trouwens wel mijn achtertuin aanpakken. Maar voor nu heel simpel gewoon een stuk kunstgras erin na het terras. Makkelijkst met de kleine straks.
Ja heerlijk rustig hè? Al vind ik een huis met heel veel kleur ook echt wel heel gaaf. Maar ik zou er onrustig van worden dus het is niks voor mij thuis.
wij hebben in de gang verf van pure and original en echt wel heftige kleuren. Chalky coral en Ocre. Roze met geel dus. ik hou wel van kleur. De slaapkamer hebben we ook een gaaf behang met aquarel bergen en een hele muur is daar donker terracotta. Dus de woonkamer is bij ons nu echt nog veeeeeeeel te saai, de muren zijn nog helemaal wit..... wij hebben een beetje aardse tinten in de woonkamer, hout, grijs/beige, terracotta en groen. meubels komen ook bij eijerkamp vandaan, al hebben we ook stoeltjes van loods 5, vind vaak VT wonen interieurs wel leuk. maar wij hebben iets meer zwart en ik denk iets stoerder. ik hou ook wel een beetje van een mid century vibe.