wij hebben upc en ben redelijk tevreden alleen als er storingen zijn geven ze niet thuis alleen kennen ze mij nog niet hahah
Wij hebben UPC. Een all-in pakket met digitale tv, telefoon en internet en betalen iets minder dan 65 euro per maand. Bevalt ons prima.
Wij hebben adsl van telfort. Super snel internet,omdat mijn mannetje altijd bezig is met films en games. Gratis telefonie zit erbij. We betalen 29,95 per maand en bellen gratis naar vaste telefoon.
Hier ook UPC (een alles in 1 pakket voor 60 euro per maand) Beviel prima, tot een paar weken geleden. Continu internet eruit. Dus heb maar eens gebeld. Kreeg ik na 10 minuten in de wacht staan toch een grote :c: van dat ventje! Dat er helemaal geen problemen zijn, dat hij dat kan zien en dat gegevens nooit liegen, maar klanten wel! Alsof ik voor m'n lol zo lang ga wachten a weet ik hoeveel cent per minuut Ben dus nu op zoek naar een andere aanbieder
Wij hebben een compleet pakket van KPN. Internet, telefoon en digitale tv. Hiervoor betalen wij ongeveer 56 euro per 2 maanden. Je betaald dus iets meer als bij bv. ziggo maar hebben nooit storing dus dan betaal ik graag iets extra's
wij hebben tele2 vision gold. telefonie, internet en televisie in een. en het gaat super. geen klachten en alles netjes aangesloten
wij hebben kpn dat is bellen en internet.. bellen gratis naar vaste nummers we betalen 55 euro per maand.. ja internet en bellen ben ik wel tevreden over al heeft eht lang geduurt voordat we het hadden en een hoop gezeik gehad! tv raad ik niet van de kpn aan stoort als een gek digitaal dan hier elke auto die voorbij rijd stoort het en liggen sandaart 3 netten uit beneden :s super slecht dus
\ wooww das goedkoop... ik zit er zelf momenteel aan te denken om eens over te stappen vind het vrij duur wat wij betalen.. en het bellen naar telefoon is bij jullie ook de hele dag of alleen in de aovnd uren? en hoe en wat hebben jullie de tv als ik vragen mag? en wat is daar de prijs van?
wij hebben ziggo, geen problemen ermee eigenlijk. waarschijnlijk als een van de weinigen! we hadden met home ook geen problemen. wat we betalen weet ik niet, maar hebben internet, tv en telefoon van hun
We hadden eerst @Home, nooit geen problemen, en nu het is overgegaan naar Ziggo, gaat ons internet een stuk trager. En dat terwijl we een duurder abbonement hebben genomen zodat we snel konden internetten ggrrrrr
Wij hebben ook zo'n totaal pakket van de UPC, 50 pm .. geen problemen, alleen de service is nooit echt je van het maar goed die heb ik ook vrijwel nooit nodig, alleen laatst maar toen hebben ze netjes onze UPC box omgewisseld .. Wij hebben Telefonie,Internet, Digitale TV met extra zenders zoals Film 1,2,3 en 4 ( <<Voorheen was dat canal + )
wij hadden eerst ook @home en geen problemen, nu ze zijn overgegaan naar ziggo en alleen maar storingen op internet en telefoon, tv geen problemen mee.
Ik heb ook ziggo, maar zit erover na te denken om ook over te stappen naar een ander... Het internet is langzaam en als je ze nodig hebt zoals ik vorige week dan duurt het heel lang voordat je ze aan de telefoon hebt..
ik heb tele2 dat bevalt eigenlijk super.we hadden eerst ipc maar daar ben ik bij weg gegaan wat een ellende zeg.ik heb 5 maanden geen internet gehad en dat zou aan mij liggen of mijn pc.en geen monteur willen sturen.maar wel iedere maand netjes een rekening sturen.na 5 maanden kreeg ik een nieuwe buurman en toen had ik in een keer weer internet wat blijkt hebben ze hier in de wijk centale het foute adres af gesloten en nog niet toe willen geven dat hun fout zaten. toen ik wel weer internet had was het een en al storing.