verhuizen

Discussie in 'De lounge' gestart door NdNk, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Hallo,

We krijgen binnenkort de sleutels van ons nieuwe huis. Nu vroegen wij ons af hoe je het beste bij je huidige buren aan kunt geven dat je gaat verhuizen. Om nu ineens aan te bellen en voor de deur te staan, vind ik een beetje gek. Ik dacht aan een kaartje sturen ofzo, met bedankt erop ofzo....
    We hebben niet veel contact met de buren, alleen hoi en doei zegmaar....
    Wat vinden jullie, hebben jullie nog een andere idee?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bij alleen 'hoi en doei' contact zou ik het een keertje vertellen als ik ze toevallig zie... Ik zou geen kaartje sturen of er speciaal voor langsgaan maar misschien ben ik wel heel asociaal ;)

3. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik zou eerlijk gezegd ook niks sturen ofzo. Als je meer contact met ze had dan zeg je het keer als je staat te praten. Maar met 'hoi' 'doei' contact zou ik niet speciaal heen gaan om het te zeggen

4. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    dank voor reacties...wou inderdaad ook maar gewoon het toeval op de loop laten en een balletje opgooien als we ze een keer zien.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.868
    113
    Vorige keer hebben we echt nog even apart afscheid genomen van een aantal buren, omdat we daar veel en een goed contact meehadden.
    In dit huis hebben we van die contactgestoorde types aan de ene kant wonen waarbij het contact niet verder gaat dan gedag zeggen en pakketjes aannemen als ze niet thuis zijn en aan de andere kant de tokkies waarmee we ruzie hebben, dus no way dat ik ze gedag ga zeggen. Nog een paar maanden, dan verhuizen wij ook. De tokkies gaan waarschijnlijk ook binnenkort verhuizen, wie weet dat ik nog even leuke buren krijg en dan zal ik ze wel gedag zeggen hoor.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij zo weinig contact zou ik idd ook niets sturen of speciaal langs gaan. Gewoon een keer na het begroeten vertellen dat je gaat verhuizen.

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Bij onze oude buren hebben wij hun ook een verhuisbericht door de bus gedaan. Wij hadden ook alleen een hoi/doei/babbeltje contact.

Deel Deze Pagina