Is 12-weken sprongetje ZO heftig?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door renee85, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renee85

    renee85 Actief lid

    7 apr 2012
    208
    1
    18
    Zoon is twaalf weken oud en gilt sinds gisteren alles bij elkaar. Vannacht is hij iedere 1,5 uur wakker geworden ongeveer en wilde dan drinken. Heb hem naar gegeven. Overdag was hij ook niet te genieten. Wilde niet slapen, alleen af en toe paar minuutjes in draagzak. Heb hem nog nooit zo hard horen huilen en zo chagrijnig meegemaakt. Ben helemaal doodop. Is dit een sprongetje. En mijn hemel, hoe lang duurt dit?!
     
  2. Spruitemoeder

    Spruitemoeder Bekend lid

    10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier het 12-weken sprongetje nog niet gehad. Dus geen ervaring daarmee, maar denk dat je je gevoel moet volgen. Denk je dat het een sprongetje is? Of is hij misschien een beetje ziekjes? Houd hem in de gaten en gewoon lekker veel knuffelen, dat is overal goed voor ;)
    Om zulke dagen door te komen probeer ik om al het zware en vervelende zo veel mogelijk langs me heen te laten gaan en te denken aan hoe gelukkig ik met hem ben, hoe mooi hij is enz. Zo hou ik het vol en kan ik het beste voor hem blijven geven.
    Sterkte hoor!
     
  3. Willes

    Willes Fanatiek lid

    14 nov 2006
    1.121
    70
    48
    Dit klinkt voor mij meer alsof hij zich niet helemaal lekker voelt of misschien ergens pijn heeft. Heb je zijn temperatuur misschien al gemeten? Lijkt me erg heftig voor een sprongetje.
     
  4. Annabel274

    Annabel274 Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    haha dat doe ik ook..

    Ik merkte pas de eerste echte sprong met 9 maanden. En nu met 11 weer.. pfieww..

    Ik denk dat je nog 3 dagen bezig bent.. hier duren ze helaas nu al 2 weken:(
    T komt goed!!
     
  5. Sarax

    Sarax Bekend lid

    19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Bij ons was het ook zoiets. Hele korte slaapjes. Snachts om half 2 wakker en even slapen, vervolgens van 3-5.30 wakker geweest. Dit was 3 dagen 2 nachten, toen heeft hij ineens 2 nachten doorgeslapen.
    Helaas bleef het er maar bij 2 ;)
     
  6. Samba2013

    Samba2013 Bekend lid

    27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier eigenlijk geen last van gehad
     
  7. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier was de 12 weken sprong ook echt extreem.

    Niet slapen stik chagrijnig en een geluid uit het mannetje. Mijn andere twee hadden geen last van sprongetjes maar deze maakt dat wel even goed
     
  8. hetlichtje

    hetlichtje Fanatiek lid

    3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier was de 13 maanden sprong verschrikkelijk... echt afgrijselijk, midden in de vakantie...

    Als je borstvoeding geeft, het kunnen ook regeldagen zijn.
     
  9. meelezer

    meelezer Niet meer actief

    De 12 weken sprong was hier best heftig ja. Ook weinig slapen, veel drinken, etc.
     
  10. Lynn88

    Lynn88 Bekend lid

    15 feb 2013
    877
    0
    0
    Moet eerlijk bekennen dat ik er hier weinig van gemerkt heb, buiten een paar dagen om wat huilerig gedrag..

    Klinkt inderdaad meer alsof ie een beetje ziekjes is of niet lekker.. Lijkt me vrij heftig voor een sprongetje
     
  11. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Drie kinderen nooit iets gemerkt van sprongetjes
     
  12. Flynnie11

    Flynnie11 Bekend lid

    8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Hier was de 12 weken sprong precies zo.. Echt een heel ander kind anderhalve week lang! Verder de 6 en 9 maanden sprong ook erg goed gemerkt. Nu lijkt het wel over te zijn..
     
  13. chocotof

    chocotof Bekend lid

    28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Gilt hij aan een stuk door als hij wakker is? Heeft hij geen koorts of is hij verkouden? Misschien last van zijn oortjes?

    Het kan natuurlijk een sprongetje zijn maar misschien ook iets medisch.


    Groetjes chocotof
     

Deel Deze Pagina