hoi allemaal, ik heb rechts onder in mn buik een stekende pijn. heb dit vorige maand ook gehad, ook ongeveer in het het midden van mn cyclus.( heb daarvoor een cyclus overgeslagen) Ik ga er van uit dat dit met de eisprong te maken heeft. maar is die pijn nu de eisprong zelf of een teken dat mn eisprong eraan zit te komen. ( ivm klussen )? ik hoop dat iemand van jullie dit herkent. alvast bedankt! groetjes marlin
Hoi Marlin Ik voel m,n ei ook iedere maand .. Als je z,n pijn heb dan staat je eitje op knappen of iessie net gesprongen. Pijn verschilld per maand , dan links pijn of recht . Het is altijd midden in je cyclus omdat je ongv 14 dagen na je ei ongi moet worden... Als je direct daarna sex heb kan je nog op tijd zijn.. (Maar het doet wel pijn hoor net na je ei hihi) Liefs Melanie
Ik zou wel zo snel mogelijk klussen als ik jou was... Een eitje leeft niet zolang ... 12/24 uur . Weet niet precies hoelang het duurt voordat het zaadje erbij is... Liefs Melanie
Ik heb dat ook elke maand. Bij mij is het een teken dat mijn ei gaat springen. Dit weet ik doordat ik ook temperatuur. En mijn eisprong is ongeveer een dag nadat ik die pijn c.q. steken heb. Bij mij is het dus een teken dat het klusmoment is aangebroken .
vanavond ruzie gehad met mn man, om niks eigenlijk. Maar klussen zit er niet in vanavond, wat een moment zeg om ruzie te hebben. Ik baal er echt flink van, ga er maar vanuit dat het deze maand dus niet raak zal zijn. groetjes marlin