Is dit een indroogstreepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marieke502, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke502

    Marieke502 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik heb rondom 7:00 getest en de foto is net gemaakt, dus zo'n 3 uur later.
     
  2. Zwangernr6

    Zwangernr6 Niet meer actief

    Ik wil je niet gek maken maar ik zie wel een (grijs) streepje. Ik zou toch voor de zekerheid over 2 dagen nog een test doen, dan weet je t zeker.
     
  3. Marieke502

    Marieke502 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Nog een keertje samen erop. De onderste heb ik afgespoeld, de bovenste niet.
     
  4. Deebje

    Deebje Bekend lid

    2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ik lees mee, maar denk dat je niet zwanger bent. Ik lees dat je zegt dat je vorige regels minder waren dan normaal, waar zit je dan nu in je nieuwe cyclus? Als je nu al ver voorbij je NOD bent, dan zou deze test veel positiever moeten zijn.

    Reageren op je eisprong kan ook niet, want die heb je niet als je de pil slikt, netjes op tijd. Naja dat is de bedoeling van de pil, maar ja er zijn uitzonderingen die wel springen haha.

    Citaat:
    Werking van de pil
    De pil bevat hormonen die jouw eigen cyclus plat leggen. Er gaat een signaal naar je hersenen (hypofyse) en daardoor heb je geen eisprong meer. Omdat je na drie weken pil een week stopt wordt wel het baarmoederslijmvlies afgestoten. Dit lijkt dus op een gewone menstruatie, maar is eigenlijk een “onttrekkingsbloeding”. (De pil legt niet alleen de eisprong stil maar maakt ook het baarmoederslijmvlies minder toegankelijk voor spermacellen). Als je stopt met de pil kan het een poos duren voordat je eigen cyclus weer op gang komt. Je hypofyse moet weer op gang komen en de eierstokken weer gaan aansturen, zodat je weer een eisprong krijgt. Bij sommige vrouwen gebeurt dit meteen al in de eerste cyclus na de pil. Bij anderen kan het maanden duren.

    Voor meer info:
    Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
     
  5. Marieke502

    Marieke502 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Mijn laatste ongesteldheid was minder dan die daarvoor, echt wel de helft minder bloed.

    Maar ik weet niet wat ik moet denken. Heb zoveel klachten die lijken op een zwangerschap, ik wil het te graag en mijn lijf houdt me voor de gek. Toch meen ik iets te zien op die test. En hij lijkt roze. Maar ja, ik zal wel dingen zien die er niet zijn.

    Ik ben vorige week woensdag weer begonnen met de pil. Ik ben gaan terug tellen er kwam dit uit:

    Eerste dag van je laatste menstruatie: 6 september 2014
    Een beetje vruchtbaar: 17 september 2014
    Vruchtbaar: 18 september 2014
    Erg vruchtbaar: 19 september 2014
    Eisprong: 20 september 2014
    Innesteldag: 25 september 2014
    Vanaf hier kun je testen: 4 oktober 2014
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 13 juni 2015
     
  6. Deebje

    Deebje Bekend lid

    2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Dat kan, de helft minder... Ook bij een doorgaande menstruatie. En waar zit je nu dan in je cyclus? Hoe lang geleden was je menstruatie?

    En verder blijf ik bij mijn verhaal hierboven.

    Ik lees tussen je regels door dat je misschien wel heel graag zwanger wilt worden, dus ik zou zeggen, overleg even met je wederhelft en stoppen met de pil ;)
     
  7. Marieke502

    Marieke502 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik werd op 28 september ongesteld.

    En ja, ik wil heel graag zwanger worden. En mijn lijf zal me dus wel voor de gek houden. Manlief zegt hetzelfde als wat jij zegt, lekker zo'n rationele man, (Ook simpel te vergelijken: 5 dagen geleden deed je een test en had je hetzelfde. Als we nu 5 dagen verder zijn en je zou wél zwanger zijn, dan had dat streepje gewoon opgekomen toen je de test deed. Niet 4 uur later pas met een vaag streepje.)

    We hadden al besloten dat we in december gaan stoppen. Dus het zal toch echt wachten worden tot die tijd. En dat is prima. Maar ik zit ondertussen wel met een lijf dat van alles doet wat niet normaal is. Dus tis niet zo gek dat ik aan het twijfelen ga :(
     
  8. Deebje

    Deebje Bekend lid

    2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Oke in dat geval zou ik proberen de focus eraf te halen, ook al is dat zo veel gemakkelijker gezegd dan gedaan, zoals je aan mijn onderschrift kan zien heb ik inmiddels aardig wat ervaring, haha, maar goed de zinnen verzetten lukt echt wel ;)

    En misschien heb je een griepje onder de leden, helaas sluit ik een zwangerschap uit als je regels 28/09 waren...

    Succes en op naar december!
     

Deel Deze Pagina