Is dit een Miskraam? (met foto)

Discussie in 'Miskraam' gestart door Isayez, 23 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isayez

    Isayez Actief lid

    29 apr 2017
    311
    447
    63
    Vrouw
    Hoi meiden.
    Zo'n 2 maanden geleden heb ik een spiraal laten zetten. Deze is niet controleert, volgens de arts was dat niet nodig omdat het zetten zonder problemen verliep.
    Nu werd ik deze maanden 2 keer rond normale periode ongesteld. Wel was het een stuk minder (door de spiraal gok ik

    Net verlies ik dus een stolsol, dit heb ik nooit eerder gehad tijdens mijn menstruatie.
    Ziet dit eruit als een Miskraam? Heeft het nog nut om een test te doen om het te bevestigen?

    Ohja, ik ben 4 maanden geleden bevallen, misschien heeft het daar wel mee te maken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. June88

    June88 Actief lid

    30 nov 2018
    105
    114
    43
    Vrouw
    Ik heb geen idee maar misschien een idee om een echo te vragen om te kijken of de spiraal goed zit en de baarmoeder verder schoon is?
     
  3. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik vind het niet op een miskraam lijken, maar voor je eigen gemoedsrust kun je contact opnemen met je huisarts!
     
  4. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik heb vlak na het zetten van de spiraal ook wel eens een flink stolsel verloren.
    En dat had ik nog nooit eerder gehad.

    Je kan altijd testen natuurlijk.
    Maar zou sowieso je huisarts bellen voor een controle voor de spiraal.
     
  5. Nvd

    Nvd Bekend lid

    15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Je zou ene testje kunnen doen, zou wel een extra gevoelige pakken. Je zou wel iets moeten oppakken in dat geval. Ik vind het er niet uitzien als een miskraam maar de mijne was later dus dat is wat moeilijk vergelijken
     
  6. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Inderdaad eens een testje doen of bloed laten nemen of check up gynaecoloog. Vind het ook niet lijken op een miskraam..
     
  7. Isayez

    Isayez Actief lid

    29 apr 2017
    311
    447
    63
    Vrouw
    Heb een test gedaan, die was negatief!
    Bedankt voor de reacties!
     

Deel Deze Pagina