Is dit een miskraam ( PAS OP FOTO!!!)

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mamavan3harten, 16 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan3harten

    16 okt 2018
    34
    15
    8
    Lieve allemaal

    Ik ben even in shock. Ik heb een spiraal op dit moment. Ik had nogal wat krampen daarnet en tijdens het douchen kwam dit eruit. Ik ben moeder van 2 en heb al ij januari een miskraam gehad met 14 weken. Als dit een miskraam zou zijn dan is het wel heel pril! Kan iemand me helpen me man is nu een test gaan halen van de apotheek. Maar ondertussen zoek ik graag naar ervaringen. Het is best hard als ik erop druk om het zo te zeggen ik dacht namelijk dat het een weefsel was. Misschien is het dat ook wel ...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.720
    1.647
    113
    Vind het lastig te zien. Net dacht ik echt wel embryo eruit te halen. Nu toch ook weer niet.
     
  3. Mamavan3harten

    16 okt 2018
    34
    15
    8
    Bedankt heidiane ...

    Ik zit hier te trillen en te wachten op reacties en op de test. Ik heb ook geen flauw idee ik durf en kan het niet plaatsen
     
  4. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Op deze site staan foto’s van miskramen bij verschillende zwangerschapsduren.. Misschien kun je het vergelijken. Dat heeft mij wel geholpen met mijn miskraam.
    Let op kan schokkende foto’s zijn op deze site:

    https://lostinnocentsblog.wordpress.com/photographs/
     
  5. Mamavan3harten

    16 okt 2018
    34
    15
    8
    Lief dat je reageert! Het spijt me voor je verlies :( ... ik zie inderdaad wat vergelijkingsmateriaal maar net een test gedaan die was negatief. Als dit een miskraam was dan is het denk ik van afgelopen maand ... ik ben zo door de war
     
  6. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Dankjewel.

    Je gebruikt een spiraal lees ik? Dus in principe zou je veilig moeten zijn? Ik lees op internet dat er ook zoiets bestaat als Deciduaal weefsel. Je verliest dan baarmoeder weefsel en het lijkt op een miskraam, echter is dat het niet. Kan ook gepaard gaan met dezelfde soort pijn en bloedverlies. Het ontstaat bij vrouwen met oa endometriose of wanneer je al langere tijd progesteron binnen krijgt van anticonceptie.
     
  7. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik heb zoiets ook al een aantal keer gehad en ik heb ook een spiraal.
    Is bij mij weefsel van de baarmoeder.
    Heb de afgelopen maanden meerdere echo's gehad ivm cystes en daar was echt niks op te zien van een beginnende zwangerschap.
     
  8. MarlousAnne

    MarlousAnne Actief lid

    8 nov 2012
    296
    94
    28
    Baarmoederslijmvlies
     
  9. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Vind het er gewoon uitzien als baarmoederslijmvlies.

    Maar waarom zou je nu nog een zwangerschapstest doen?
     

Deel Deze Pagina