Is dit een volledige miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Maartjex, 21 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartjex

    Maartjex Niet meer actief

    Hallo allemaal,
    Van onze kleine is het hartje gestopt met 7 weken, hoorde wij bij de echo van 8 weken.
    Gekozen voor opwekken omdat ik niet zo lang in onzekerheid wil zitten. Vannacht om 3 uur de 4 tabletten ingebracht en om 6 uur begon het bloeden. Om 7 uur een flinke vruchtzak verloren, zie foto (sorry).
    Is dit een complete miskraam? De pijn is al 1:10 ipv 8;10 vanmorgen.
     
  2. Maartjex

    Maartjex Niet meer actief

    Foto
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Hé wat naar meid. Veel sterkte. Zit er wel uit dat het weg is. Kwam dit met een scherpe kramp? Vaak (niet altijd) heb je scherpe krampen als de vruchtzak/het weefsel door je baarmoedermond komt en nadien ebt de pijn weg.

    Dus als je nu zegt dat je pijn van 8 maar 1 ging dan zou het wel eens zo kunnen zijn.
     
  4. Maartjex

    Maartjex Niet meer actief

    Ja klopt! Verloskundige zegt dat het bloeden met 2 dagen moet afnemen en moet geen koorts krijgen, dan zou het klaar zijn.
    Ik twijfel om iedere 2 dagen te testen om te kijken of het afloopt.
     
  5. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.120
    6.659
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig dat je zwangerschap niet goed verlopen is.

    Ik zou niet elke 2 dagen gaan testen. Ik vond het tenminste heel confronterend om te zien hoe langzaam het afliep, omdat je zo graag door wilt. Ik zou pas na een week gaan testen, maar daar staat iedereen anders in denk ik.
     
  6. Lampje007

    Lampje007 Actief lid

    15 jul 2020
    404
    316
    63
    Vrouw
    2 weken geleden heb ik ook tabletten opgestoken op het op te wekken. Heb toen 3x weefsel verloren, de laatste keer was 2d na de cytotec. Het is moeilijk te zeggen of het compleet is dus.. het blijft afwachten tot een controle. Testen om de 2dagen heeft m.i. weinig zin, hcg loopt redelijk traag af.. wekelijks lijkt mij beter.

    Veel sterkte met het verwerkingsproces
     
  7. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.745
    1.322
    113
    Vrouw
    Allereerst veel sterkte. Of het alles is kun je moeilijk zeggen. Ik had zelf nog een stukje placenta wat achterbleef, vruchtzak wel verloren.

    goed opletten op pijn, bloedverlies en geur en aan de bel trekken wanneer je het niet vertrouwd.

    hopelijk is alles er nu uit en herstel je voorspoedig. Nogmaals sterkte :(
     
    Maartjex vindt dit leuk.
  8. Maartjex

    Maartjex Niet meer actief

    Ik ben hierna nog iets verloren, niet gezien omdat dit in de wc was.
    Ze doen geen controle meer, sinds dit jaar is het herzien dat een controle echo meer nadelen heeft en ze soms curretages doen terwijl het niet nodig zou zijn.
    Heb gister getest en vanmorgen en de streep is nu al gehalveerd. Ga het wel dagelijks doen omdat het mij toch wat rust lijkt te geven.
     

Deel Deze Pagina