Is dit een vroege miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Maleficent04, 3 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maleficent04

    9 sep 2019
    11
    2
    3
    Vrouw
    Studente toegepaste psychologie
    Curaçao (voorheen NL)
    Hi iedereen!

    Mijn NOD was om en nabij 25-03, ik heb op dit moment grote stolsels verloren. De dag erna heb ik grotere stukjes weefsel verloren, iets wat ik nooit eerder heb meegemaakt. Hierbij had ik buikkramp en rugpijn, nadat ik het weefsel verloor heb ik nog een dag gebloed zonder pijn. Kan dit duiden op een vroege MK of mislukte innesteling? De test was negatief tijdens deze bloeding. Echter zit ik nu met mijn hoofd bij het feit dat een "vanishing twin" mogelijk zou zijn, alleen durf ik niet meer te testen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb foto's gemaakt, mocht iemand mee willen kijken kan ik deze privé versturen. Alvast bedankt!
     
  2. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.790
    7.123
    113
    Vrouw
    Denk dat als dit een vroege mk was je test dan wel (licht) positief zou zijn geweest. Mislukte innesteling kan altijd maar dat merk je verder niet. Bij een vanishing twin zou je test ook positief moeten zijn. Je kan nog een keer testen. Is die negatief dan was het toch 'gewoon' je menstruatie. Die kan altijd een keer anders/heftiger zijn.
     
  3. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Als je test negatief was heb je geen miskraam gehad en ook geen vanishin twin.
    Je was of bent niet zwanger. bij een menstruatie kun je ook echt stolsels verliezen of wat baarmoeder weefsel.
     
  4. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Er zijn meerdere vrouwen die bloedstolsels zo groot als naaktslakken verliezen dus of het mis is gegaan na de innesteling weet ik niet maar zo vroeg in een zwangerschap en zonder hcg geeft dat ook nog geen grote stolsels enzo.
     
  5. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.797
    14.141
    113
    met veel pijn en moeite had ik in december een zvmk. Bedoel daarmee ik testte wel positief maar met moeite (ene test wel andere niet). Paar dagen later was dat feest al over, kwam meer voor controle nog bij de vk maar wist t antwoord al.

    Heb me ook gek gezocht maar helaas. Ik verloor overigens minder dan een normale menstruatie en geen grote hompen ofzo.

    Mijn normale menstruatie is overigens zo'n veldslag en soms een mazzeltje dat t wat minder heftig is.

    Dus het kan prima anders zijn dan je verwacht alleen dan even de vervelendere kant op. Soms moet de bezem er even flink door. Ik noem t gewoon seizoensopruiming aangezien t niet aan voorjaar gebonden is (was t maar zo)
     
  6. Cookies

    Cookies Actief lid

    18 jun 2016
    480
    223
    43
    Ik teste op de ochtend dat mijn miskraam begon nog positief. Ik denk niet dat je je hier Druk om moet maken dus :)
     
  7. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.567
    9.011
    113
    Vrouw
    Ik testte ook nog positief maar verlies bij elke menstruatie grote stolsels. Vmk heb je echt wanneer je een positieve test hebt gehad.
     
  8. tulp123

    tulp123 Bekend lid

    7 feb 2013
    578
    281
    63
    Dat je geen positieve test hebt betekend niet dat het mogelijk wel een vroege miskraam kan zijn. Ik had een vriendin die pas eindelijk met 8 weken zwangerschap een positieve test in handen had. Dus onmogelijk is het niet.
     
  9. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.378
    774
    113
    Lijkt mij gewoon een menstruatie, waarbij je soms flinke stolsels kan verliezen.

    Weet niet hoe lang je menstruatie normaal is?

    Heb laatst ook tijdens een menstruatie flink bloedverlies gehad en leek ook weefsel bij te zitten, maar was echt niet zwanger.

    Maar als je twijfelt zou je een test kunnen doen..
    Het zou natuurlijk mooi zijn als je toch zwanger blijkt te zijn.

    Bij mijn miskramen testen ik beide keren erna nog positief, bij de 1 een week (5+) en de andere 3 weken (8+)
     
  10. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.526
    26.074
    113
    Vrouw
    Je kan ook gewoon een keer een zwaardere menstruatie hebben gehad. Misschien dat je er voordat je zwanger wou worden ook nooit zo uitgebreid stil stond bij wat eruit kwam.
     

Deel Deze Pagina