Is dit het begin van de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Star87, 8 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Bij mn eerste braken mijn vliezen spontaan. Duidelijker kon niet.
    Nu inmiddels 38+3 en eergister avond begon t met lichte kramp, was ook snel weer weg. Gisteravond, nadat partner en ik het nog even gezellig hadden, leek het echt te veranderen. Harde buiken die constant terugkwamen maar net erna vooral alsof t weer lichte weeen waren. De rest vd nacht vrijwel alleen hardere buiken, maar wel met t gevoel alsof je ongesteld moet worden. Het is niet heftiger geworden. Is dit herkenbaar bij jullie?
     
  2. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    Bij de tweede had ik dit ook een paar weken helaas :| het wou maar niet doorzetten.
    Is pas begonnen toen mijn vliezen braken, met 41+6 :rolleyes:

    Hoeft natuurlijk niks te zeggen, kan bij jou toch doorzetten.
     
  3. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Wat kan wachten dan lang duren he! Zo kort nog eigenlijk maar op een gegeven moment denk je echt, zet maar door:D nou we wachten af..
     
  4. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    Vreselijk lang inderdaad! Oudste kwam met 38weken, dus vanaf dan heb je zoiets van jaa jaa het gaat beginnen.

    Ik duim toch voor je mee dat het snel gaat beginnen ;)
     
  5. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ja dat herken ik! Mijn eerste kwam met 36+5 dus ik verwacht dit zeker niet uit te lopen. En vooral niet eroverheen te gaan. Word ongeduldig en erg nieuwsgierig hihi
    Zijn je vliezen alsnog spontaan gebroken?
     
  6. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    Heel erg herkenbaar! Ja mijn vliezen zijn spontaan gebroken. Op het moment dat ik het opgegeven had en me al volledig bij een inleiding had neergelegd:roflmao: toen kwam het plots wel.
     

Deel Deze Pagina