Is dit normaal???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door muppie22, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppie22

muppie22 Lid

22 mrt 2010
    77
    0
    0
    Hai hai meiden!!

FF een vraagje..
    is dit normaal??
    Ik ben 22 feb gestopt met de pil.
    ben die vrijdag 26 feb nog gewoon ongi geworden van
    de pil! Alleen sinds dien niet meer???:(

Zit nu al op dag 66 van m'n cyclus..
    is dit normaal?? Ik lees wel is dat sommige meiden de
    eerste keer een maand overslaan.. alleen dit??
    Heb al wel 8 testen gedaan volgens mij.. maar allemaal
    negatief.. dus zwanger zal ik wel niet zijn..:(
    maar zijn er meer meiden die bij de eerste keer na
    de pil zolang duurde voordat ze ongi werden?
    Of moet ik toch naar de HA!:)

Thnx alvast!

xx

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Helaas hoor je het wel vaker meid, dat het na het stoppen met de pil heel lang duurt voordat je ongesteld word. Bij mij duurde het ook redelijk lang, 44 dagen.

Er is helaas vrij weinig aan te doen, en je kan niet veel meer doen dan afwachten.. Je zou evt. naar je HA kunnen gaan, maar meestal word je dan gewoon naar huis gestuurd met het verhaal dat je maar af moet wachten omdat je net gestopt bent met de pil.

Succes, en hopelijk heb je snel duidelijkheid!

3. Zina

Zina Niet meer actief

Heey meid, zelf geen ervaring hiermee, maar van andere meiden wel veel ervaring opgedaan.

Dit is heel normaal in de vorm dat het vaak voor komt. Je kan als je je er prettig bij voelt even naar de ha gaan. Soms doen ze een onderzoek en soms willen ze wachten tot je toch ongie wordt.

Het kan zijn dat je pcos hebt, dat zijn zegmaar lange onvoorspelbare cyclussen, veel vrouwen hebben daar last van.
    Maar het wil niet zeggen dat je dat nu per definitie hebt natuurlijk.

Als ik wat vergeet of dingen zeg die niet helemaal kloppen, vullen de andere dames me hier wel in aan.

4. muppie22

muppie22 Lid

22 mrt 2010
    77
    0
    0
    Heej meiden!!

Thnx voor jullie reacties!!
    Ik wacht dan nog wel ff af!!
    Het zal ook wel vanzelf komen... hoop ik! ;)

't is alleen zo lastig, je zit maar te wachten en te wachten!!
    Laat het dan nu maar komen!!:)

5. jongemoeder21

17 nov 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi muppie22 ik had zelf ook mijn ontrekkingsbloed van de pil gewoon net als anders en de eerste ongy was na 132 dagen... ben een week daarvoor naar de huisarts gegaan en toen moest ik bleod prikke om te kijken of mn hormonen goed ware en dat had ik gedaan en toevallig werd ik 4 dagen later ongy... de tweede was 37 dagen dus dat was mooi (achteraf wel zonder ei) en de derde duurde 82 dagen... tussen 2e en 3e cyclus weer terug naar huisarts toen doorverwijzing gyn.. die heeft echo gemaakt en gekeke of alles er goed uitzag bloed geprikt zaad van manlief onderzocht... alles was goed nu ben ik met clomid begonnen omdat ik (na aanleiding van lange cyclus en templijsten) geen eisprong had....

ik zou nog ff afwachten en dan naar de huisarts maar doe vooral geen testen meer dat is zonde van je geld!!! en elke x een teleurstelling (ik heb er ook zon 30 doorheen gegooid die maanden:))

groetjes

Deel Deze Pagina