Hallo, zit al enkele maanden thuis vanwege bekkenproblemen. Vooral pijn aan mijn stuit en laatste weken ook veel last van mijn schaambeen. Sinds 2 dagen is de pijn nog erger en voel ik de botten in mijn bekken (schaambeen) ook in en uit elkaar schuiven en kraken. Zijn er meer die dit hebben en hoort dat bij die bekkenproblemen of misschien gewoon bij de laatste loodjes? Volgens mijn vk is de kleine al een beetje ingedaald en volgens de bekkentherapeute spalkt het hoofdje dan als het ware het bekken van binnenuit wat juist de klachten zou moeten verminderen...? Maar mijn vraag is dus of het normaal is om je bekken te voelen verschuiven. Heb het vooral met liggen en draaien.
Ik heb ook bi sinds n week of 8. Zit ook al n tijdje thuis, nu de laatste 3 weekjes nog Ons dametje is ook ingedaald en bij onze tweede (die indaalde rond 32 weken) werden de klachten idd minder, nu helaas nog niet.. De laatste dagen, maar vooral 's nachts merk ik dat het allemaal loszit en over/tegen elkaar schuift... Erg vervelend! Ik heb dit gevoel de afgelopen maanden wel vaker gehad, steeds in periodes... Heb dus nog hoop dat het geen 3 wkn zal blijven, naar volgende week weer minder wordt... Afwachten... Sterkte!!