Hoi hoi, Ik heb een vraagje. Ik heb 2 keer een mk gehad met 6 wkn. Ze dachten misschien aan een bbz omdat er niets op echo was te zien hcg was toen 1700 uiteindelijk zelf mk geworden. Ik heb laparoscopie gehad en alles bleek in orde gelukkig . Ben via IUI zwanger geworden en op 17 juli was de inseminatie(dus ook eisprong). Mijn gyn attendeerde erop dat ik vroege echo zou krijgen. Heb gebeld en om vroege echo gevraagd krijg die 5 sept maar hoeveel weken ben ik dan zwanger? Ik dacht 9 maar vrouw van de polikliniek zei 7 weken. Wat moet ik nou doen bellen om eerdere afspraak. Wil ook niet een TE VROEGE echo aangezien dat ook onzekerheid kan meebrengen. alvast bedankt groetjes
Hoi Vruchtje24, jij hebt gelijk, ik denk dat die mw dacht dat je laatste menstruatie begon op 17 juli en niet de bevruchting. Dus ik zou op nieuw bellen en de echo een weekje vervroegen. (bij 8 weken heb je een mooiere echo dan bij 7 weken en 8 weken is ook n een vroege echo, maar dat moet je zelf maar beslissen) Groetjes Brigitte