is dit nou innesteling!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lindaa1988, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    hey dames,
    Ik zou graag van jullie willen horen of jullie denken aan een misschien innesteling... volgens de calculator hier op dit web heb ik vandaag mn innesteling
    Buikkrampen hoofdpijn stemmingswisselingen misselijk vanaf vandaag last van mn borsten baarmoedermond is dicht en hard...

    K hoor het graag!

    Gr Linda
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Tja, lastig te zeggen, kan van alles zijn. Je baarmoedermond is na je ovulatie altijd dicht en hard, dus dat zeg niets. En de rest eigenlijk ook niet... het enige wat je kan doen is afwachten. Ik heb van mijn innesteling in ieder geval niets gemerkt, volgens mij merken de meesten er niets van.
     
  3. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    aah oke afwachten maar weer...

    bedankt..
     
  4. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    nee hoor ik heb het even bij hegouden en echt sinds vandaag zit hij dicht is iets gezakt en is hard....
     
  5. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Na je ovulatie zakt je baarmoedermond altijd, of je nou zwanger bent of niet... en hij is hard omdat hij gesloten is. Tijdens je ovulatie ziet hij hoog, om zo goed het zaad op te kunnen vangen en is zacht met in het midden een opening. Als je aan je baarmoedermond zou kunnen voelen of je een innesteling hebt of zwanger bent, dan zouden zwangerschapstesten ook niet meer hoeven bestaan...
     
  6. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    haha jah klopt!
    Thanks
     

Deel Deze Pagina