hej daar. ik ben morgen precies 18 weken zwanger maar misschien hooguit 1 kilo tot nu toe aangekomen..is dat wel normaal??
Heey Abbey! Ik ben heel erg afgevallen en zit nog steeds niet op me oude gewicht.. dus heb ong hetzelfde.. Alleen ben ik 15 wkn zwanger.. Ik lees met je mee Ben heel benieuwd! Liefs
Ja hoor, hoeveel je aankomt/afvalt zegt helemaal niks over de gezondheid en groei van je baby. Hij/zij neemt over het algemeen echt wel wat het nodig heeft, dus maak je daar geen zorgen over. Bij twijfel altijd even voorleggen aan je vk, maar het is echt niets om je zorgen over te maken.
Ik ben nu bijna 29 weken en ik ben nu (vanaf 12 weken) 1.4 kilo aangekomen. De laatste 3 weken ben ik zelfs 400 gram afgevallen. Nu kan ik het zelf allemaal goed missen hoor. Volgens de vk is het helemaal niet erg als je weinig aankomt (of afvalt) als je maar niet gaat lijnen en gewoon gezond probeert te eten. Verder moet je buik natuurlijk wel groeien, en dat was bij mij gelukkig wel het geval. Ik vond het ook wel een beetje eng dat ik zo weinig aankom, vandaar dat ik het ook extra gevraagd heb. Groetjes, Wilma
ik ben deze keer ook nog amper aangekomen. Ik vind het wel prima. Bij m'n eerste was ik 20 kilo aangekomen op het eind en ik hoop dat dat nu wat minder is. Maar ik zeg 'hoop' - want het kan ineens nog hard gaan na de 20 weken. Dus ik reken nergens op. Nu moet ik wel bekennen: De angelsound, waarmee ik het hartje kan horen, geeft mij ook af en toe wel die bevestiging dat alles goed gaat nog. Dat scheelt misschien wel.
Ik ben ook nog maar 2 kilo aangekomen. Nu had ik wel een voorraadje, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar alles gaat prima. Maak je dus geen zorgen. Het gemiddelde is 12 kilo tijdens de hele zwangerschap, dus er zijn er altijd die meer máár ook minder aankomen!
Geen probleem hoor! Ik was tot de 20 weken geen kilo aangekomen en nu zit ik op 3 kilo erbij.. Valt nog mee vind ik...
Ikke 5 kilo, maar dat is aardig veel. Ik vroeg aan de verloskundige hoeveel ik aangekomen zou moeten zijn met 18 weken en ze zei '0' kilo.. dus 1 kilo is helemaal prima
Ik ben in het begin ook heel wat kilo's afgevallen, waarvan er 7kg nog niet terug bij is. Maar de baby stelt het perfect en groeid dus heel goed dus de gyn maakt er geen probleem van. Zolang je maar niet bewust afvalt is er geen probleem, de baby neemt de voedingstoffen die hij nodig heeft. liefs
is niet erg hoor zolang je maar genoeg eet, is het geen probleem. Je babytje neemt wel wat hij/zij nodig heeft.
Ik was tot die tijd volgens mij nog geen kilo aangekomen en zit nu op 10 kilo erbij. Geen zorgen maken hoor, is super netjes.