Dit is een echo gemaakt met 11 + 4 weken. De Verloskundige - echoscopiste, heeft al een vroege gok gedaan......maar ik twijfel of je op deze foto uberhaubt een nub ziet ? Of is dat een voetje ? View attachment 223583
ik zie hem niet bedoel jij die hoge streepjes vlak onder elkaar? Weet niet wat het is, maar die zijn iig te hoog voor de nub. Lager bij het kontje zie ik wel wat streepjes en vlekjes, maar kan er zelf geen nub van maken.. misschien dat iemand anders het ziet. En... je bent ook net iets te vroeg. Heb je misschien nog een andere foto?
Die 2 streepjes boven elkaar lijken mij geen nub te zijn omdat die eruit ziet als een piemel (en dus niet 2 streepjes op elkaar). Overigens zou hij dan nu al wel heeeeel erg omhoog staan (bijna verticaal). Ik zie op deze echo ook geen nub waarop ik een uitspraak kan doen.
Gek he ? Ik weet het ook niet wat het is..........een voetje ? of inderdaad een piemel ? Maar dat zou toch bijna niet kunnen zo vroeg ? Hier heb ik er nog eentje van dezelfde termijn, maar is ook niets op te zien denk ik ? View attachment 223599 ( de Vk. was trouwens behoorlijk zeker van haar zaak, al mocht ik nog niks in 1 kleur kopen ? )..........maar wellicht heeft ze het niet op foto vastgelegd ? Bedankt in iedergeval voor het kijken ! P.S. Kan een nub inderdaad al zo hoog staan met 11 + 4 wk. ?
Een piemel kan niet, want die is er nog niet met 11 weken Op je 2e foto kan ik geen nub ontdekken helaas ... Als ik een gok doe kijkend naar je echo's en mijn gevoel, zeg ik een jongen ......
Thanks !! Maar jij denkt dus dat een Piemel ( al is het een jongen ) op de termijn van 11 wk. + 4...........nog niet zo hoog kan staan ?
Nee ... er is nog geen piemel met 11+4 .. wat er met 11+4 is, is de nub .. die hebben zowel jongens als meisjes .. alleen dan kan je aan de stand (tussen de 12-14 weken) zien wat het geslacht is.
Ja dat bedoel ik eigenlijk meer, jij legt het beter uit dan ik ........ Mijn vraag is meer : kan een Nub ( bij een jongen ) uberhaubt al zo hoog staan met 11 wk. + 4 ?
Ik heb het nog niet eerder gezien met 11+4 .. vaak dan maar een paar graden omhoog, maar niet meer dan 45 graden
Ik moet er wel om lachen hoor !! Het is zo interessant dit !! Terwijl het je eigenlijk gek maakt van nieuwsgierigheid......... De Vk. was naar mijn idee echt heel zeker van haar zaak.........zo kwam ze in iedergeval op mij over. Ja het zinnetje '' onder voorbehoud '' wordt standaard gezegd denk ik ? Maar ik heb nog niet veel gelezen inderdaad dat een Vk. met 11 wk+4 al zo vroeg duidelijkheid kan geven.........dan moet er toch iets duidelijk '' omhoog '' staan ? Is mijn logica ? We wachten rustig af !! Bedankt !!
Nee voorlopig niet zal rond de 20 wk. worden of we moeten eerder een afspraak voor een pretecho maken ? Maar heb jij al eerder gehoord van zo'n vroege nub - gok ?
ja het kan wel, als zij heeft gezien dat de nub naar boven wijst. Echter meestal gebeurd dat pas na 12 weken. Ik zou me er dus nog niet te veel aan vasthouden! afwachten dus tot 20 weken...
Oke maar een éénmaal naar boven wijzende nub,........kan toch niet zomaar weer plat gaan liggen en dus een meisje worden ? Gekke en grappige theorie dit !!