Eerste keer tempen voor mij. Ovulatietesten werken bij mij niet echt, kan zelden mijn piek vinden. Vandaar deze ronde eens geprobeerd met tempen. Elke morgen 7.45u voor t opstaan en rectaal. Alleen helaas de zaterdagen n uurtje eerder moeten tempen ivm werk (plotselinge verandering werkplanning). Ziet mijn kaartje eruit zoals t "zou moeten "? Mijn gemiddelde cyclus is 31 dagen. En ben al gestopt met de pil vanaf januari 2016.
Ik twijfel. Je eisprong zou ook zomaar eens twee dagen later geweest kunnen zijn. Overigens zou ik je wel aanraden om als je iedere zaterdag een uur eerder moet temperaturen om ook op de andere dagen op dat tijdstip de wekker te zetten. Je ziet namelijk duidelijk dat de eerder gemeten temperaturen uitschieters naar beneden zijn. Of zijn die zaterdagen maar tijdelijk?
FF zette eerst n kruis op dag 15 en verplaatste t de volgende dag automatisch naar dag 16. Nee de zaterdagen zijn maar tijdelijk. (Mits er weer n plotselinge zieke is).
CD15 klopt sowieso niet. Ik hoop voor je dat @RoGiJuLi nog even naar je kaartje wil kijken. Die heeft het vrijwel altijd goed .
Ja dat zou super zijn. Vandaag is mn temperatuur 37.2 ! Heb steekjes in mn liezen en al 3 dagen zeurend gevoel in mn onderrug. Normaal wijst dat erop dat mn menstruatie in aantocht is haha..
Ja hij moet 0.3 graden hoger liggen dan je basaal. Dus stel dat je gemiddeld basaal op 36.4 ligt (soms ook 36.3 en 36.5). Dan heb je 1x een dip naar 36.2. De 3 dagen daarna 36.5 en daar gaat hij naar 36.7 en hoger. Je ei is dan niet op de dag vd dip... maar pas op de laatste dag van de 36.5