Is het mogelijk dat ik zwanger ben?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kezzie, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kezzie

    Kezzie Lid

    8 sep 2007
    31
    0
    0
    Hoi,

    Ik heb een vraag en hoop dat iemand het kan beantwoorden.

    Op 19 juli gebruikte ik nog een koperspiraal en was ik ongesteld. Op 3 augustus heb ik die er uit laten halen.
    We hebben wel sex gehad, voor het zingen de kerk uit. Op 22 augustus ben ik ongesteld geworden, nuvaring erin gedaan. Veel lichtere menstruatie als normaal. Ca. 2 dagen wat bloedverlies. Sinds begin van deze week heb ik ontzettende last van mijn borsten, erg misselijk, duizelig, moe, weeig gevoel, drukkend gevoel in onderbuik, steken in onderbuik, vaak plassen. Heb 2 testen gedaan van kruidvat met een heeeeeel erg licht streepje, die niet meteen binnen paar minuten zichtbaar werden. Is het mogelijk dat ik zwanger ben en dat die menstruatie geen echte menstruatie was of kan het ook zijn dat die symptomen van de nuvaring komen?
    Hoop dat iemand me iets kan vertellen?

    Groetjes,
    Kezzie
     
  2. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Jeetje, als ik jou was ging ik even naar de dokter om te kijken in plaats van jezelf druk te maken met halve aanwijzingen ...Zeker met de symptomen die je noemt.

    Kunnen misschien ook wel de hormonen uit je voorbehoedsmiddel zijn, maar voor het zingen de kerk uit is natuurlijk niet de meest betrouwbare vorm van anticonceptie.

    Succes en sterkte in elk geval!
     
  3. mama2801

    mama2801 Niet meer actief

    ik heb al vaker gehoord at vrouwen door de nuva ring heen zwanger werden het zijn wle symptonen doe je noemt
    sterkte
     
  4. Kezzie

    Kezzie Lid

    8 sep 2007
    31
    0
    0
    Hoi,

    Bedankt voor jullie reacties alvast.
    Nog even een vraag;
    ik gebruik de nuvaring pas sinds 22 aug. kun je dan nu al symptomen hebben?
    Geen idee wanneer ik eisprong heb gehad verder.
    Of zou het kunnen dat de bevruchting tussen 19 juli en 22 augustus heeft plaats gevonden?

    Volgende week na woensdag zou ik anders ongesteld moeten worden, dus wacht wel even af wat er gebeurt, maar omdat ik ook van die super vage streepjes had?

    Gr. Kezzie
     

Deel Deze Pagina