Is het zo dat.....???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mickys, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickys

    Mickys Actief lid

    30 okt 2005
    339
    0
    0
    Hallo allemaal.

    Ik heb een vraag waar ik zelf het antwoord niet zeker van weet.

    Is het zo dat je HCG-hormoon zorgt voor je zwangerschapskwaaltjes als pijnlijke borsten, misselijkheid enzo? Ik dacht namelijk van wel. :(

    Is het dan ook zo dat wanneer je HCG te laag is en je dus negatief test, je ook weinig tot geen zwangerschapskwaaltjes hebt en wanneer je HCG hoog is en je dus positief test, je ook meer last van die kwaaltjes hebt? Dit laatste weet ik dus niet zeker. :(: :(: :(:

    Alvast bedankt.

    Groetjes Mickys!
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik ben hier ook wel nieuwsgierig naar.....
     
  3. Mickys

    Mickys Actief lid

    30 okt 2005
    339
    0
    0
    Ow fijn Ooievaar. Was al bang dat ik een hele domme vraag stelde... ;)
     
  4. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hey!

    Das eigenlijk een heel goeie vraag...
    Ik heb er nooit echt bij stilgestaan,maar nu ik erover nadenk wil ik het eigenlijk ook wel weten!:D

    Grts Lucia xxxxxxxxx
     
  5. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

    voor zover ik weet klopt dit idd, maarrrr ja iedereen reageert natuurlijk ook anders op zijn hormoonhuishouding hè, dus de één kan veel meer hebben en voelt dus niks en de ander heeft maar een klein beetje hcg en kotst de hele boel al onder enz.

    lekker vaag hè, maar ja zo vaag is het lichaam,

    je kan ook (zoals ik) al misselijk en gevoelige borsten hebben omdat je in de luteale fase van je cyclus zit, vandaar vaag heel vaag

    misschien dat iemand anders nog meer weet

    gr saskia
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik vind het steeds ingewikkelder worden....zucht. Waarom is niet gewoon elk lichaam hetzelfde en is niet alles gewoon meteen duidelijk! Nou ja, dit maakt het natuurlijk even extra spannend allemaal....
     
  7. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik begrijp je helemaal Elvira.

    En als ik dan zeg dat ik geen enkel zwangerschapskwaaltje (geen pijnlijke borsten e.d.) had en toch een positieve test had dan gaat het verhaal van Mickys weer niet op.
    Om moedeloos van de te worden :( .

    Silly
     
  8. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja maar als je hcg nog heel weinig is en je test negatief zoals bij ons silly, dan kan het toch maar zijn dat je zwanger bent. Ik heb weinig kwaaltjes en dus misschien weinig hcg.... Snap je 'm nog?? ;)
     
  9. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Volgens mij is het inderdaad helemala afhankelijk van hoe je lichaam reaggert op de hormonen. Ik heb met dag 32 getest en die was hartstikke positief (veel HcG dus waarschijnlijk), maar ik heb tot nu toe alleen maar zere borsten en wat meer moe dan anders. Verder niks. Dus ik denk dat het er gedeeltelijk mee te maken heeft, maar meer hoe je eigen lichaam erop reageert.

    Doei,
    Danielle
     
  10. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Ik heb helaas na korte tijd een miskraam gehad en hcg was laag maar nergens niks geen last van..alleen errug prikkelbaar en stemmingswisselingen
     

Deel Deze Pagina