Is mijn ei geweest?? wie wil d'r even mee kijken naar mijn kaartje?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door bezigbijtje, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Wat denken jullie is mijn ei geweest bij deze lage temp???

Ik had eergister, gister en vandaag wel het juiste slijm zeg maar hihi.. Maar verder voel ik dr nooit iets van dus weeet het niet zeker!!

Wie wil dr ff mee kijken?

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    lastig te zeggen.

3. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    daar kun je nog niets over zeggen pas als je temp 3 dagen lang 0,3 hoger is dan 6 dagen voor dip kun je er van uit gaan dat je ei geweest is

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Oke tnx,,!
    ga het eens bekijken deze week!:(

5. Aprill

Aprill Niet meer actief

Het kan zijn dat je eitje in enkele stappen stijgt... maar als hij morgen en overmorgen iets omhoog gaat
    (ook al is dat maar 0,1 gr) dan heb je je eitje gehad ;) wat je even kunt doen is een temp voor morgen en oermorgen op je kaartje invullen, dan zet FF een kruis ;) en weet je gelijk wat je minimaal nodig hebt :D:D:D
    Maar dit is iets voor als je ongeduldig bent :p ik doe het ook soms.. eventjes spieken :p:p:p

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    mmmm vreemd, ik had nog meer gezegd maar dat staat er niet bij. Maar sluit mij aan bij Staartje en April

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

heej heej, hihi ik zal proberen te wachten. Dit is de eerst keer dus ff uitvogelen allemaal...:p
    Maar wat is op jou lijstje OPK en OvW en CP???:p dat heb ik niet toch?? of wel??;)

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

OPK = ovulatietest (- is negatief) haha.. bij test kun je dit invullen (dus ook zwangerschapstest)
    OvW = ovulatie dag ook bij test kun je dit invullen ov watch (wanneer je denkt de ovulatie te hebben of je vruchtbare dagen kun je hier ook aangeven)
    CP = baarmoeder onderzoek (bv. zacht, hoog.. alles kun je in je kaartje zetten.. via secondary)

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Cp heb ik indd ook staan...

Hoe kan ik dat van ovW invoeren dan??? Want heb nu dus een positest!!:D:D Al kan hij nog wat donkerder! Maar ik heb m nog nooit zo donker gehad:D:D:D KIJK:

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    heb het gevonden meid!

Wat moet ik invullen bij OPK? (+denk ik toch bij die test die je ziet of niet?)
    EN wat monitor?? waar staat dit voor??
    En ferning test?? waar staat dit voor en wat moet ik invullen??
    En OVWatch?? waar staat dit voor en wat moet ik invullen??:D:D hihi ben groentje nog hierin:p merk je wel!!

11. Aprill

Aprill Niet meer actief

Als je je ovulatietest nog nooit zo positief hebt gehad, dan kun je best positief invullen (vanacht is die vast helemaal positief)
    ferning test + monitor: weet ik ook niet echt, volgens mij is dat niet iets wat wij gebruiken, ik geloof onderzoek van afscheiding (varentest geloof ik heet dat) en zo'n ovulatie-zoek-apparaatje...
    Wat ook handig is bij Notes vul ik zelf opmerkingen in die ik belangrijk vind (als je je temp invult zie je het staan)

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Oke tnx meid:D

Dus eink hoef ik alleen daar maar een + in te vullen, die andere dingen niet???

En uhmz.... kan het ook kloppen met mijn kaartje tot nu toe dat ik die nu heb??? Dat mijn temp al wel nu al weer omhoog is vanochtend en dat ik wel nu pas mijn ei waarschijnlijk heb, kan dat???

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ik sluit mij bij de rest aan, je moet wachten op de komende dagen om te kunnen zeggen of hier je ei zat..

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    spannend!!!Hihi ben allang blij dat mijn ovutet posi is:)

15. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ja, dat kan, kijk maar eens op mijn kaartje van vorige maand, daar heb ik ook zoiets (onderste kaartje)...
    Ik vul ook nog in wanneer wij vrijen (intercourse heet dat) maar dat is niet zichtbaar voor iedereen, ha,ha...
    De rest is niet zo belangrijk ;)

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hihi jah vul ik ook in jah! zal ns ff gaan kijken...

Momenteel heb ik steekjes bij mijn schaamstreek iets naar rechts... zal dat het dan zijkn???

17. Aprill

Aprill Niet meer actief

Kan... mijn eisprong voelt iets brandend aan, maar bij iedereen is dat anders... sommigen voelen niets ;)

Deel Deze Pagina