Iui afgebroken wanneer ongesteld

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pixi, 4 jul 2019.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pixi

    Pixi Lid

    29 okt 2014
    66
    13
    8
    #1 Pixi, 4 jul 2019
    Laatst bewerkt: 4 jul 2019
    Afgelopen maandag, op cd 14, is mijn iui, met GonalF, afgebroken omdat ik 5 follikels had. Moest direct stoppen met GonalF en geen Ovitrelle zetten. Mn eitjes zouden vanzelf gaan springen, zei de arts, dus daarom ook een seksverbod.
    Nu heb ik elke dag ovulatietesten gedaan, maar geen teken van een eisprong. Ik vraag mij dus ook af hoe lang deze cyclus zal gaan duren en wanneer ik weer verder kan met de volgende ronde.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Had je een spontane eisprong na het stoppen met GonalF? En wanneer werd je weer ongesteld?
     
  2. Pixi

    Pixi Lid

    29 okt 2014
    66
    13
    8
    Niemand ervaring mee? :(
     
  3. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.812
    5.557
    113
    Vrouw
    Bij ons begin vorige week de icsi poging afgebroken ivm aankomende vakantie en weinig follikels. Wel paar dagen doorgespoten (t/m dag 11) met Menopur om 2 follikels te hebben en het op de natuurlijke manier te proberen. Ook geen ovitrelle of pregnyl gezet. Ik had op dag 13 mijn positieve ovulatietest en op dag 14 is mijn ei gesprongen (kunnen zien d.m.v. Temperaturen).

    Ik zou dus nog even door blijven testen, je eisprong zou vanzelf moeten komen. Veel succes!!
     
  4. Pixi

    Pixi Lid

    29 okt 2014
    66
    13
    8
    Dank voor je reactie Kramertje!
    Ik blijf nog even doortesten inderdaad.
    Normaal heb ik mn eisprong altijd op dag 13 a 14. Zit nu al op dag 18. Duurt lang zeg! Maar misschien moet ik geduld hebben inderdaad
     
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Bij mij springt een ei pas bij 25 mm dus zonder schop onder de kont kan het idd langer duren nu. Balen zeg, 5 follikels :(
     
  6. Pixi

    Pixi Lid

    29 okt 2014
    66
    13
    8
    Ja baal er ook flink van inderdaad. Nu duurt het weer even voordat we verder kunnen. Maandag was mn grootste follijel 17mm. Toen dus gestopt met GonalF. Dus geen idee of en hoe snel de follikels dan verder groeien. Afwachten maar...
     
  7. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Wat zonde!! Mag je geen duphaston nemen om je regels op te wekken?
    Was er eigenlijk geen mogelijkheid om 3 follikels te laten doorprikken voor IUI? Dat doen ze waar ik ga standaard als er overstimulatie is..
     

Deel Deze Pagina