IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    @zyta: wat een rare vrouw zeg!!!! jij niet hor ;) maar die schrijfster!!! heeeel frustrerend! alsof wij allemaal niet zwanger worden omdat we er "teveel"mee bezig zijn?!?! wat een bull!! oke ik kan me voorstellen dat er idd vrouwen zijn die er ZO mee bezig zijn dat t minder makkelijk lukt! maar iemand die in de mm zit, zit daar niet voor niets he?! en mijn gyn zei: je mag er best mee bezig zjn hor! dat kan ook neit anders als je steeds naar het ziekenhuis moet en overal rekening mee moet houden en das een gezonde manier!!!

@juulzon: thanks!! ik probeer mijn best te doen! weet uit ervarng dat het fijn is als je een reactie terug kan lezen!!! ;) en vind het gewoon gezellig!! en als je iemand kan "helpen"die n het zelfde schuitje zit?!?!?! waarom dan niet :D
    en over je eitje-ovutest en pregnyl: ik denk dat je het heel goed hebt gedaan zo!! bij een positieve ovutest heb je natuurlijk ook nog uren speling!! (geloof 24tot48uur) en je had m pas savonds! daarbij was t klussen heel slim en nu moet manlief gewoon wachten tot morgen! ;) dan is het weer voldoende aangesterkt! en ik ben van mening dat als je vannacht hebt gespoten het t juiste moment was!!! dus...probeer beetje te ontspannen girl! t komt helemaal goed! en je timing was perfect! wel kun je dit achteraf nog met de gyn besprkenen dat je de volgende keer (als dit zich weer vol zou doen) een betere/uitgebreidere uitleg wilt! en misschen kan ze je een ander tel nr geven! als ik vragen heb buiten de tijd dat er iemand op de poli is, bel ik gewoon de afdeling! (die zijn er natuurlijk altijd) hun prikken namelijk ook savonds en in het weekend !?!?! nou wijfie rustig aan en t komt goed en ik duim voor je!!!

@kaboutertje: welkom!! en succes!!
    dat jou ei eerder sprong met pregnyl zou dat niet gewoon gekomen zijn doordat je al een kwakkelend ei hebt?!?! en super harde groei!?!?! en wat vreemd dat het al 3x niet goed is gegaan....misschien kan je vragen om de volgende poging meer FM te krijgen?!?! misschien elke dag?!

@zeehondje: hoest nou!??!?!?! nog meer :x gehad of was het 1malig?!?!?! ben zeeeer benieuwd !! hopelijk viel het mee en heb je nu een positieve test!!

@puck1234: nog even volhouden meid!!!!! ik zou zowiezo pas woe testen als k jou was! je gaat t redden! nog ff volhouden!

@ all: k ben blij dat ik niet zo vol met zenuwen zit!! en dat ik er niet (zoals die vrouw in de tekst zei: ) zoveel mee bezig ben!! sterker nog...ik heb totaal niet het idee dat ik een iui heb gehad!!?!?! wel vroeg ik me vanmorgen voor het eerst af of het gelukt zou zijn! maar das totaal anders dan vorige maand! toen kon k me er geen moment vanaf zetten!! aan de ene kant denk ik nu dus ook t zal wel niet gelukt zijn want dan moet ik wel wat voelen toch?!?! maar aan de andere kant hoop ik dat dit een goed teken is! :D dat ik het er nu zo over heb is trouwens pas het eerste moment sinds de iui dat ik er echt bij stil sta! nu nog weekje afwachten!! :D heb hoop afleiding deze wk dus dat is wel fijn!! maar de eerste wk ging boven verwachting goed!!!
    fijne zondag allemaal!!! :D

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee hoor ik heb geen kwakkelend ei. Gewoon eisprong tussen de 12 en 15e dag.
    Maar de mijne springt bij 18 al ipv 21 wat normaal is.
    Daar zijn w enu dus wel achter dus ik moet bij 16 spuiten.
    Ik krijg elke dag een fm. Maar nu was hij nog maar 9, dus zetten ze het over het weekend heen.
    Nou leuk, niet dus....

Is het jouw 2e IUI? En je bent vast zanger want je bent er niet mee bezig ;) ( was het maar waar he)
    Ik vind dit zo'n flauwekul. Ik ben 6x zwanger geweest en ik ben er alle keren mee bezig geweest.
    Nu word ik niet zwanger, maar ben er weer net zo hard mee bezig en ook niets anders dan voorheen.
    Grrrr als ik die schrijfster vind op het net, ik hak haar tot moes :D

3. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    nou gelukkig houden ze je nu goed in de gaten!!! k had je ff verkeerd begrepen sorry! maar met elke dag een FM moet het goed komen toch!?!?! ze weten nu waar "de fout" zit! (komt misschien lulliger over dan ik bedoel hor;) ) en k vind het wel of niet bezig zijn ook zo'n onzin!!! k heb er laatst zelfs woorden om gehad met mn mam! die zei toen ook: "je bent er ook veels te veel mee bezig" woest dat ik was! en ik vloepte er perongeluk meteen uit: "echt niet, en ookal was het wel zo, we weten toch dat het daar niet aan ligt!!" heel gemeen om dat zo te zeggen maar t was ff de druppel! gelukkig begreep ze het wel!!
    en k zit nu idd op de laatste wacht week van mn 2e poging!! vorige keer heb k zoveel pijn gehad! dat k er WEL mee bezig was! en door alle spanningen en zenuwen doordat het eerste keer was dacht ik steeds wel niet wel niet ik werd er gek van! maar nu omdat het geen zeer deed en ik heel snel klaar was kijk ik er heel anders tegen aan!
    we zullen zien!!

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    @EloMuse, Welkom bij ons clubje…
    Ik heb je aan onze IUI lijst oegevoegd, hoop dat ik het goed heb gedaan zo, heel veel succes nog de aankomende dagen.
    Je kan tegelijk testen samen met mij en Dopey:D
    @Juulzon, enig idee wanneer je in je nieuwe huis kan?
    Wat een drama zeg met de ovu testen, ik zou t ook niet meer weten, veel succes met de IUI morgen!!
    En dat blauwe plekken gevoel ken ik ook maar al te goed, helaas…
    Ook in je bil zeker?
    @ Dopey, hahaha idd NA eerste en niet NAAR.
    Lees t zojuist even terug, en je heb gelijk.
    @ Hope, blij dat t allemaal goed gaat met je!!
    Veel plezier dinsdag met de mooie mededeling!!:)
    @ Klingel,bedankt voor de zet-m-op-knuffel, en jij GEFELICITEERD zie ik!!!
    @ Jinne, heel veel succes morgen, zet m op!
    @ Zeehondje, al nieuws?
    @ Pearl, veel sterkte lieverd, dikke knuff.:(
    @ Dreamer83, wat fijn dat je waarschijnlijk in maart ga starten!!
    Goed nieuws!!
    @ Marni, wat een stomme arts zeg!!
    Vind het wel een grote fout van die arts, logisch dat je niet meer bij diegene wilt!!
    Toch veel succes morgen, en laten we er het goede van hopen..
    @ Puck123, moet toch gewoon wachten tot dinsdag denk ik, vooral voor de pregnyl.
    Anders ben je blij voor niks.
    Ik zou persoonlijk nog langer wachten, als je kan.
    Een cyclus is nooit precies 28 dagen, soms ook meer.
    Succes nog met die paar dagen.
    @ Kaboutertje, welkom bij ons!!
    Hoop dat je veel steun aan ons kan hebben..
    En ook ik zou die schrijfster wel eens toe willen spreken, wat een grappige muts(NOT):p
    @ Zyta, waar heb je dit nu weer gevonden?
    Zeker zo een geiten wollensokken typetje, met iets te veel positieve zen energie!(of zoiets)
    Spreekt dr eigen ook lekker tegen, eerst je lichaam moet herstellen, maar ze is zelf de eerste dag na het stoppen met de pil zwanger!!
    Zal bij haar dat herstellende niet nodig zijn geweest zeker?
    Als je alleen maar seks heb uit liefde zullen de zwemmers echt niet denken, hmmm dit is uit liefde dus zwemmen met zijn allen!!!!:D;)
    @ Baby Hope, hoe was het bij jou afgelopen?

EGO….EGO
    Zo dames, weer alles bijgewerkt.
    Ben de laatste dagen niet zo fanatiek geweest met reageren maar heb wel alles meegelezen.
    Wat een ontwikkelingen allemaal!:$

Ik heb de afgelopen dagen al veel geregeld voor de WEDDING!
    Vorige week zondag de ouders verteld, en maandag mijn schoonzus.
    Mijn vader is nu pas bijgekomen van de schrik, die dacht dat t een grapje was!!
    Wij zijn van allebei de gezinnen de eerste die gaan trouwen.
    Vandaag nog even zijn andere zus inlichten, die was de hele week niet thuis ivm drukke baan, en man uit andere deel van het land.

We zouden eerst 10-09-10 willen trouwen maar dan konden we niet de zaal krijgen die we wilde, op 3-09-10 wel de zaal maar niet de band…
    Dus is het vrijdag de 13e geworden!!13-08-2010
    Mijn vader is er niet al te blij mee, is nogal bijgelovig, maar ja t is onze keus..
    De zaal en de band hebben we al een optie op staan, en morgen gemeentehuis bellen, fotograaf en videograaf.
    Pff, als die ook maar kunnen.
    Wel alles op kort termijn moeten regelen, maar ja als ik zwanger ben, wil ik getrouwd zijn voor ik ben bevallen.
    Ja ik weet t, wat een gedachtegang heb ik he?:D

Aankomende woensdag kan ik testen, maar heb helemaal geen gevoel deze keer.
    Geen idee deze maand….
    Wel was mijn linkse borst weer enorm opgezwollen en hard, zal wel door de pregnyl komen denk ik…
    Aan iedereen, succes met de fm, iui, en wachtdagen!!
    Houd jullie op de hoogte, iedereen succes, en nog bedankt voor alle felicitaties!!!

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    IUI-meiden

Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI….
    Babii: 1e IUI februari
    Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt
    Be Happy (35): 6x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt, 7e IUI 11-02. Op wachtlijst voor IVF
    Brabbel1988(21): 1e IUI op 01-12,mislukt,december geen IUI-cyste. 2e IUI 10-02
    Chichi: 1e IUI in maart…
    Dopey (34): 5e IUI(1e na ma)mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt;rustronde;8e IUI raak!helaas vmk.IUI take 3,poging 1 mislukt,10-02 poging 2
    Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt,maart donorvoorstel,
    Ebo(34): IUI 28-01
    EloMuse:IUI op 10-02

Esmeee: 1e IUI december
    Ester75: januari
    Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt=> operatie
    Ivon: 1e IUI 31-01, mislukt
    Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk
    Janan: 3e IUI 25-01, mislukt
    Jinne: IUI op 22-02
    Juulzon: IUI 22-02

Kaboutertje:
    Ladypink:
    1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt,
    MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl)
    Marni:1e IUI 27-01 mislukt 2e IUI 22-02
    Mickie:
    MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01
    Moppie 1279:
    Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI
    Pearl IUI 5-02 mislukt
    Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI 09-02
    Ren: 1e IUI 21-01
    Sammie88(21): 1e IUI 30-01 mislukt
    Spannendetijden: 1e IUI 15-01 mislukt, 2 e iui 15-02
    Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt
    Trotse moeder:1e IUI in maart
    Willemijnp:13-02 iui gehad
    Wondertje79: 16-12 1e iui,13-02 2e iui
    Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt
    Zonnetje1980 (29): 1e en 2e iui mislukt. 3e iui?

Wachtbankje

Puck123: testen vanaf 23-02
    EloMuse: testen vanaf 24-02

Dopey: testen vanaf 24-02
    Brabbel: testen vanaf 24-02
    Puck1234: testen vanaf 25-02
    Be Happy:testen vanaf 25-02
    Wondertje79: testen vanaf 27-02
    Willemijnp: testen vanaf 27-02
    Spannendetijden: testen vanaf 1-03
    Marni: testen vanaf 8-03

Jinne: testen vanaf 8-03
    Juulzon: testen vanaf 8-03

Marnat: testen vanaf 10-03

Zwanger!!
    Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht.
    Baby Hope: Na 1e IUI!

In afwachting van IUI
    Zyta
    Natjuh026

Geen IUI meer:(
    IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje
    Stop mmm

EloMuse toegevoegd aan lijst, en wachtbankje….
    Jinne in de lijst de IUI datum erbij gezet, en alvast op het wachtbankje
    Juulzon, ook op het wachtbanje gezet..
    Pearl van wachtbankje af gehaald..:(
    Dreamer83, achter de naam donorvoorstel gezet.
    Marni, in de lijst gewijzigd achter de naam, en op wacht bankje gezet..
    Baby Hope even nog laten staan, weet niet precies of de ongi nu door is gezet of niet:(
    Kaboutertje ook op lijst gezet....

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    juulzon; bedankt voor het nog even doorduimen, want de ongi is nog steeds niet echt doorgebroken, haha. Ga dus nog maar even door met duimen.
    Oh, wat een dilemma. Wel of geen pregnyl zetten. Maar ik lees dat je 'm toch maar gezet hebt. Ik denk een goede beslissing hoor!
    En ik vind die pregnyl ook nooit zo fijn. In vergelijking met de gonal-f doet het bijna echt zeer. Maar ja, voor een goed doel hè!

marni; spannend hoor maandag je eerste iui. Succes!

Puck123; wat een opgave altijd hè, dat wachten?! Deze maand geen iui gehad dus ik weet/wist ook niet wanneer nod was. En dat is toch wel een stukje minder moeilijk.
    Hoop dat de ongi wegblijft en je deze keer geen teleurstelling hoeft te verwerken.
    Je zou vandaag kunnen testen, maar als ie negatief is dan heb je altijd nog een kans dat je wél zwanger bent en dan zit je nóg in de zenuwen.

Welkom kaboutertje; wat vervelend dat het elke keer niet goed ging bij de iui's. En wat bedoel je eigenlijk met 'bij 16 spuiten'???
    En je hebt al kinderen begrijp ik uit je onderschrift en die zijn op de natuurlijk weg 'ontstaan'? Wat vervelend dat je nu dan toch de mmm in moest.

Zyta; ik vind dat altijd zo erg als mensen zeggen 'je moet er niet zoveel mee bezig zijn'. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. En volgens mij is er nog nooit bewezen dat je door 'stress' niet zwanger zou kunnen raken.

Spannendetijden; bij mij komen de zenuwen meestal pas aan het einde van de tweede wachtweek. En kan ook best wel relax zijn na een iui. Je kan er toch niks aan veranderen. Je hebt er alles aan gedaan en het is gewoon afwachten.

Brabbel; ik vond het ook zo leuk om al die dingen te regelen voor de bruiloft. Echt super! Wij zijn op 13-09-2007 getrouwd. We hebben elkaar op vrijdag 13-09-1996 leren kennen. Helaas viel dat je dat we trouwden de 13e niet op een vrijdag maar op een donderdag. Achteraf goede keuze, hadden namelijk heerlijk weer en de dag erna regende het!

All; ongi is nog steeds niet (!) doorgebroken. Maar ik wil niet hopen. Heb al twee dagen last van buik en heb dan ook wel ontlasting (sorry voor vieze praatjes). Dus elke keer denk ik, ja nu zal het wel komen. Maar dan weer niet.
    Gisterochtend helder licht waterig roze bij afvegen - einde van de middag beetje waterig bruin - vannacht weer druppeltje helder roze - vandaag heel licht waterig bruin.
    Als vandaag en morgenochtend de ongi er nog niet is ga ik testen. Maar eigenlijk wil ik niet te veel hopen. Aaaahhhh...waarom niet gewoon gelijk ongi of helemaal geen spotting. Nu zit ik zo te twijfelen, gggrrrr....

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Waarom test je niet gewoon???
    Ik zou dat niet kunnen.

Ik heb idd een kindje.
    Daarvoor 3 mk-en, kindje en toen 2 mk-en en nu gebeurt er dus al zo'n 2 jaar niets. Terwijl we normaal van elkaar aankijken al zwanger werden zeg maar.
    Dus ja grote vraagtekens.

Vroeger zei ik: "Wees blij met een kind. Waarom zou je moeilijk doen bij een 2e?"
    Maar moet eerlijk bekennen: ik doe dus nu ook moeilijk :)
    Ik ben dolgelukkig met ons kindje ( zeker ook na al die mk-en) en als het niet lukt heel jammer, maar wel met veel verdriet.
    Ik kan het hoofdstuk "stoppen" niet beginnen.

Brabbel wat leuk dat je gaat trouwen en vooral vrijdag de 13e. Niets mis mee toch?

Spuiten jullie in je bil?
    Ik in mijn been.

En wie spuit zelf?
    Ik laat mijn vader spuiten, hoewel ik het volgende keer toch zelf wil proberen ( onder zijn toezicht :) )
    Tis toch van de zotte dat hij hierheen komt om te spuiten.

Hoever zouden jullie gaan? Als jullie IUI's op zijn, gaan jullie dan verder voor IVF of hebben jullie weleens aan adoptie gedacht?
    IVF weten we nog niet. Die behandelingen doen ze hier niet in de buurt. Dus moet best ver rijden en ik wil die tijd denk ik niet kwijt. Die tijd kan ik ook kwijt aan ons kindje.
    We hebben overigens voor de 1e wel aan adoptie gedacht.

Zijn er nog meer die al een kindje hebben?
    Zo niet vinden jullie het vervelend dat ik dat wel heb? Anders stop ik gewoon met schrijven hoor!

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ohhhhh zeehondje k duim voor je!!!!!!!!!! geen ongi is hoop he?!?!?! ;) wat leuk al de trouw verhalen!! wij gaan donderdag voor geregistreerd partnerschap en doen het zo makkelijk dat k eigenljk niets hoef te regelen/plannen maar vind het toch spannend hahaha en hoop dat we over aantal jaren "echt"trouwen ik had t er vd wk nog met manlief over ik vond 07-07-2014 (07+07=14 haha) of 10-11-2012 maar ik wil liever met kan op mooi weer touwen! misschien wel 05-05-2014 dan zijn we 10,5jr samen :D hahaha mnlief vond 7-7-14 wel leuk! nu maar wachten tot ie op zn knieen gaat!! hihi hopelijk gebeurd dat als we strakkes kleine krijgen!! :D

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Natuurlijk mag je hier gewoon blijven schrijven, ookal heb je al een kindje. Het maakt niet uit of het de eerste of tiende is, in de mmm zitten is geen pretje en daar wil iedereen over schrijven hier op het forum.

Zelf zet ik de spuiten in mijn buik. De gonal doe ik zelf en de pregnyl laat ik in het ziekenhuis zetten. Heb het één keertje zelf gedaan, maar het klaarmaken vond ik zo'n gedoe. Dat ik het daarna lekker in het ziekenhuis heb laten doen steeds.

Nog steeds geen ongi. Net met plassen gewoon helemaal niks te zien. Maar ik ben zo bang voor een negatest. Dus ik wacht zeker vandaag gewoon nog af.

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    @kabouter: het is toch fantastisch dat je al een kindje hebt!!! van mij hoef je ABSOLUUT niet te stoppen met schijven hor! of niets over je kindje te zeggen!!!!! :D
    en ik krijg mn pregnyl in mn bil en dat doen ze int ziekenhuis (is nog geen 5min fietsen) als ik meer dan 1x pm zou moeten spuiten zou ik het denk ik wel zelf wllen leren of het mn mannetje laten doen want vind het ook wel eng!! ben niet zo;n held vind prik krijgen geen ramp maar om het zelf te doen.... dat weet ik zo net nog niet!!!
    en je andere vraag...wij hebben t er wle over gehad: wij gaan nu voor 6x iui (3x nogmaal en 3x met hormonen) daarna willen wij WEL voor ivf gaan moeten we wel naar a.dam of r.dam (of groningen wat ik hoop/wil maar dat moeten we nog besprken) en we staan ook open voor adoptie! maar we weten niet of na de iui de ivf nog de enige kans/oplossing is! zoveel hebben we nog net besproken met gyn hij zei eerst maar eens de iui en dan zien we wel verder! (hij gaat ervan uit dat dit wel meot lukken) zowiezo hebben mijn lief en ik altijd wel open gestaan om een kindje te adopteren ookal krijgen we wel kindjes van onszelf we wllen graag een groot gezin (Wat nu wel beetje in duigen lijkt te vallen) en willen graag een ander kindje de mogenlijkheid bieden om in een liefde vol gezin op te groeien! maar zover zijn we nog lang niet!!!

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ohhh zeehondje k vind het zoooo spannend!!!!!!
    ik zou het liefst voor je willen testen hahaha is het neg. zeg ik niets is het pos. dan felicteerd ik je hhahaha maar ik heb goede hoop voor je meid!!!!!

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    @ Zeehondje wat spannend.
    Ik zou gewoon nog ff wachten met testen, en geen bloed is goed!!!
    Succes.
    @ Kaboutertje, tja vrijdag de 13e vind ik juist leuk, alleen voor de bijgelovige is t wat minder.
    Van mijn man(bijna man) zijn kant zijn de mensen behoorlijk bijgelovig, dus daar zullen nog wel reacties op komen.
    Zint t ze niet dan sluiten ze hun eigen maar op in hun huis de 13e.
    Scheelt ons weer een hoop handjes schudden.
    GEINTJE:D
    En wij zouden nooit adopteren, of met donor.
    Voor ons alleen nog IVF, er worden er 3 vergoed, daarna nog 3 zelf betalen, en dan pas stopt t voor ons.
    Dan kunnen we ook zeggen dat we er alles aan gedaan hebben.
    En je moet idd blij zijn dat je al een mooi kindje heb, maar dat neemt niet weg dat je nu ook graag een tweede wilt.
    Iedereen die een kindje wilt en waar het niet bij lukt is enorm balen.
    Of het je eerste is of je 10e, je wilt het gewoon heel graag.
    Dus lekker moeilijk doen, is je goed recht.
    En ik krijg Pregnyl in mijn bil, deze laat ik op de eerste hulp zetten, is voor ons 10 minuten rijden.
    @ Spannende tijden, jij heb ook zo een leuke gedachtegang.
    Moet bij jou uitleg denken aan dat ene tv programma,De bruiloft van..
    Was een dame die had wel een hele apparte optelsom van hun trouwdatum, die ratelde maar door.
    Weet niet of je die kent?
    Anders ga ik m op zoeken, is echt te leuk om niet te delen!!!

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    @ brabbel: ken t niet ....vertel!!!

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
  15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo dames even een ego berichtje want ik zag mijn naam tussen de zwangeren staan hahaha

het is helaas woensdag een miskraam geworden op 4 weken..
    ik heb de eerste spuiten er weer inzitten en mag vrijdag om 12.20 alweer op de 1ste fm komen..:(
    het is pijnlijk maar we gaan ervoor.. we weten nu dat het toch echt kan.

het gekke is dat ik maar 2 dagen echt heftig ongi ben geweest ennu dus nergens geen last meer van heb..
    dus soms dwaalt er in mijn hoofd wat als er vrijdag in een keer iets te zien is op de fm???
    ik haal de gekste dingen in mijn hoofd...
    maar de testen waren alweer negatief dus eigenlijk kan het niet..
    nou ja we zullen het vrijdag allemaal wel weten hahahaha

xxxcindy en een hele fijne zondag meiden..

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    whahahahahahah gelukkig ben k zo NIET hahahahaha hij is wel leuk! arme man haha

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    @ babyhope: succes vrijdag en sterkte meid!!

18. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Babyhope dat heb ik nu ook altijd. Toch die hoop blijven houden he. Rara gedachten.

Gelukkig dat jullie het niet erg vinden, maar toch is het anders.
    Voor mijn gevoel dan he.

Adoptie is voor ons geen optie meer bij een 2e. Er gaat zo'n lang proces aan vooraf dat we al te oud zijn.

Dus hier is het of op de "natuurlijke" manier of 1.
    Donor is voor ons geen optie. Een kindje van een van ons.
    Nee dat willen we niet.

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    das ook het enige waar ik dus niet voor opensta....donor!
    mn mannetje denkt daar geloof ik wel anders over maar ik zie dat niet zo zitten!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden mag me er niet mee bemoeien ;)
    Ik lees hier wel met dreamer mee hihihi.
    Maar ALS er mannelijk zaad is , is het heel makkelijk om te zeggen neeeeeeeeeee donor oh nee.
    Wij zeiden dat ook bijna 3 jaar geleden, maar mijn man heeft asoöspermie dat wil zeggen geen zaadcellen en bij zijn tese enkel onvolgroeide.
    Dat wilde dan zeggen dat onze kinderwens ophield.
    Maar weet je, als je wens maar groeit, en je weet er is geen andere weg.
    dan is er alleen donor of adoptie.
    Wij staan op dat randje niks of dat.
    En dan draaien je gedachten toch wel hoor ;)
    Wij hebben vorige maand een miskraam gehad van onze cryo's -d en we zijn er heeeeeeel erg verdrietig over want het waren toch onze kindjes.
    Hoop dat niemand me verkeerd begrijpt.
    Maar als er nog een kans is voor een kindje samen dan is dat tuurlijk anders, en dan zeg je als dat niet houdt het op.
    Maar wat als je echt op dat punt komt;)!
    groetjes Elif

Deel Deze Pagina